prikaz prve stranice dokumenta Utjecaj CRM-a na lojalnost kupaca
Pristup korisnicima matične ustanove
završni rad
Utjecaj CRM-a na lojalnost kupaca
Varaždin: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, 2012. urn:nbn:hr:211:551531

Babić, Šime
Sveučilište u Zagrebu
Fakultet organizacije i informatike
Katedra za gospodarstvo

Citirajte ovaj rad

Babić, Š. (2012). Utjecaj CRM-a na lojalnost kupaca (Završni rad). Varaždin: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:551531

Babić, Šime. "Utjecaj CRM-a na lojalnost kupaca." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, 2012. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:551531

Babić, Šime. "Utjecaj CRM-a na lojalnost kupaca." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, 2012. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:551531

Babić, Š. (2012). 'Utjecaj CRM-a na lojalnost kupaca', Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, citirano: 29.03.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:551531

Babić Š. Utjecaj CRM-a na lojalnost kupaca [Završni rad]. Varaždin: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike; 2012 [pristupljeno 29.03.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:551531

Š. Babić, "Utjecaj CRM-a na lojalnost kupaca", Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, Varaždin, 2012. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:551531

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.