prikaz prve stranice dokumenta Primjena rudarenja podataka iz društvenih mreža za potrebe marketinga
Pristup korisnicima matične ustanove
diplomski rad
Primjena rudarenja podataka iz društvenih mreža za potrebe marketinga
Varaždin: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike Varaždin, 2012. urn:nbn:hr:211:402043

Očko, Kristijan
Sveučilište u Zagrebu
Fakultet organizacije i informatike
Katedra za razvoj informacijskih sustava

Citirajte ovaj rad

Očko, K. (2012). Primjena rudarenja podataka iz društvenih mreža za potrebe marketinga (Diplomski rad). Varaždin: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:402043

Očko, Kristijan. "Primjena rudarenja podataka iz društvenih mreža za potrebe marketinga." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, 2012. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:402043

Očko, Kristijan. "Primjena rudarenja podataka iz društvenih mreža za potrebe marketinga." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, 2012. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:402043

Očko, K. (2012). 'Primjena rudarenja podataka iz društvenih mreža za potrebe marketinga', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, citirano: 19.04.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:402043

Očko K. Primjena rudarenja podataka iz društvenih mreža za potrebe marketinga [Diplomski rad]. Varaždin: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike; 2012 [pristupljeno 19.04.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:402043

K. Očko, "Primjena rudarenja podataka iz društvenih mreža za potrebe marketinga", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, Varaždin, 2012. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:402043

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.