@mastersthesis{efzg:12094, author = {{Boljanović Rojka, Lara}}, title = {{Analiza utjecaja ambalaže i životnog stila na kupovinu prehrambenih proizvoda kod generacija Y i Z}}, } @mastersthesis{efzg:12105, author = {{Janković, Karla}}, title = {{Uloga društvenih mreža prilikom odlučivanja potrošača pripadnika generacije Z o odabiru turističke destinacije}}, } @mastersthesis{efzg:12127, author = {{Slišković, Ana}}, title = {{Utjecaj stavova o etičnosti online maloprodaje na povjerenje potrošača}}, } @mastersthesis{efzg:12056, author = {{Cikoja, Franka}}, title = {{Uloga digitalne prisutnosti trgovačkih lanaca na društvenim medijima u namjeri kupnje potrošača generacije Z}}, } @mastersthesis{efzg:11991, author = {{Vučković, Stefanie Anna}}, title = {{Stavovi i cjenovna osjetljivost potrošača u kategoriji održivih modnih proizvoda}}, } @mastersthesis{efzg:11974, author = {{Domazet, Marko}}, title = {{Uloga personalizacije sadržaja na društvenim medijima u percepciji kvalitete i lojalnosti marki}}, } @mastersthesis{efzg:11953, author = {{Žunec Veliki, Kristijan}}, title = {{Povezanost utjecajnih osoba s preferencijama potrošača u industriji električnih uređaja za osobnu njegu}}, } @mastersthesis{efzg:11948, author = {{Cirimotić, Ivona}}, title = {{Stavovi, percipirane koristi i percipirani rizici kao odrednice namjere kupnje rabljene odjeće}}, } @mastersthesis{efzg:11940, author = {{Marolin, Tea}}, title = {{Uloga kredibiliteta utjecajnih osoba u oblikovanju stavova i namjeri kupnje njihovih proizvoda i usluga}}, } @mastersthesis{efzg:11923, author = {{Kralj, Marta}}, title = {{Stavovi i namjere ponašanja potrošača u kategoriji organskih prehrambenih proizvoda}}, } @mastersthesis{efzg:11914, author = {{Jančik, Karla}}, title = {{Čimbenici utjecaja na namjeru kupnje marke u kategoriji proteinskih suplemenata}}, } @mastersthesis{efzg:11905, author = {{Bajcer, Lucija}}, title = {{Stavovi djece prema zdravoj hrani te njihova povezanost s izborom hrane i gledanjem televizije}}, } @mastersthesis{efzg:11711, author = {{Odak, Mislav}}, title = {{Primjena alata umjetne inteligencije u oglašavanju na internetskim pretraživačima}}, } @mastersthesis{efzg:11895, author = {{Romek, Lorena}}, title = {{Impulzivno kupovno ponašanje potrošača i preferencije načina plaćanja}}, } @mastersthesis{efzg:11563, author = {{Sabolek, Petar}}, title = {{Lojalnost potrošača i percipirani troškovi promjene teleoperatera}}, } @mastersthesis{efzg:11708, author = {{Ćorić, Jela}}, title = {{Stilovi odlučivanja muških potrošača u kupnji pametnih telefona}}, } @mastersthesis{efzg:11661, author = {{Jurović, Pavla}}, title = {{Uloga društvenih mreža u procesu odabira turističkog smještaja kod pripadnika generacija X, Y i Z}}, } @mastersthesis{efzg:11698, author = {{Resler, Matej}}, title = {{Uloga oblikovanja korisničkog sučelja u kvaliteti korisničkog iskustva kod e-prodavaonica}}, } @mastersthesis{efzg:11816, author = {{Potrebica, Ivan}}, title = {{Percepcije potrošača o marketingu sadržaja marke u djelatnosti mode}}, } @mastersthesis{efzg:11704, author = {{Sladović, Maja}}, title = {{Percipirane koristi u kupnji zelenih proizvoda među generacijom Z}}, } @mastersthesis{efzg:11505, author = {{Mršić, Antun}}, title = {{Primjena marketinga sadržaja u razvoju esport industrije}}, } @mastersthesis{efzg:11571, author = {{Bakalović, Nika}}, title = {{Primjena sadržaja kojeg stvaraju korisnici u marketinškoj komunikaciji turističkih destinacija u Republici Hrvatskoj}}, } @mastersthesis{efzg:11643, author = {{Sladoljev, Adrijana}}, title = {{Uloga kratkih videozapisa kao oblika sadržaja u marketingu sadržaja}}, } @mastersthesis{efzg:11518, author = {{Živković, Klara}}, title = {{Zadovoljstvo pacijenata uslugama javnih i privatnih zdravstvenih ustanova}}, } @mastersthesis{efzg:11421, author = {{Zemljić, Ivana}}, title = {{Upoznatost potrošača s pojmom ekomanipulacije (greenwashinga) u marketingu}}, } @mastersthesis{efzg:11297, author = {{Devunić, Mihael}}, title = {{Utjecaj povezujućeg društvenog kapitala članova sportskog kluba na stavove članova o klubu}}, } @mastersthesis{efzg:11277, author = {{Ružić, Ela}}, title = {{Analiza percepcije potrošača o brzoj hrani}}, } @mastersthesis{efzg:11192, author = {{Marković, Ivan}}, title = {{Iskustva menadžera u djelatnosti događaja s marketingom sadržaja}}, } @mastersthesis{efzg:11263, author = {{Prpić, Tena}}, title = {{Istraživanje motiva potrošača u angažmanu na profilima marki na društvenim mrežama}}, } @mastersthesis{efzg:11313, author = {{Škrnički, Lucija}}, title = {{Stavovi potrošača prema oglašavanju povezanom s društvenim pokretima}}, } @mastersthesis{efzg:11416, author = {{Ludaš, Sara}}, title = {{Uloga elektroničke usmene predaje u procesu donošenja odluke o kupnji mobilnih uređaja putem interneta}}, } @mastersthesis{efzg:11838, author = {{Merle, Petra}}, title = {{Uloga umjetne inteligencije u kreativnim aspektima marketinške komunikacije}}, } @mastersthesis{efzg:11169, author = {{Vareško, Karla}}, title = {{Utjecaj inovativnih digitalnih alata u internim komunikacijama poduzeća}}, } @mastersthesis{efzg:11389, author = {{Pervan, Barbara}}, title = {{Utjecaj negativnih recenzija na proces donošenja odluke o rezervaciji hotelskog smještaja putem Interneta}}, } @mastersthesis{efzg:11487, author = {{Kerep, Petra}}, title = {{Čimbenici koji utječu na percipiranu vrijednost korištenja glazbenih streaming servisa}}, } @mastersthesis{efzg:11141, author = {{Švenda, Anamarija}}, title = {{Uloga ambalaže u percepciji rizika privatnih marki kozmetičkih proizvoda}}, } @mastersthesis{efzg:11171, author = {{Džalto, Sara}}, title = {{Uloga percipiranog kredibiliteta utjecajnih osoba u namjeri kupnje modnih proizvoda na digitalnim platformama}}, } @mastersthesis{efzg:11144, author = {{Petrović, Iva}}, title = {{Motivi kupnje, potrošačeva uključenost i vrjednujući kriteriji pripadnika generacije Z prilikom kupnje božićnih poklona}}, } @mastersthesis{efzg:11222, author = {{Bogojević, Tea}}, title = {{Uloga principa utjecaja u kontekstu digitalnog marketinga}}, } @mastersthesis{efzg:11081, author = {{Čačković, Terezija}}, title = {{Uloga projekata Europske unije u jačanju financijskih kapaciteta neprofitnih organizacija}}, } @mastersthesis{efzg:10848, author = {{Russo, Beatrice Maria}}, title = {{Uloga dimenzija percipirane vrijednosti u namjeri kupnje proizvođačkih i premijskih privatnih maraka bombonijera}}, } @mastersthesis{efzg:10820, author = {{Klaić, Klara}}, title = {{Percepcija korisnika o mobilnim aplikacijama za zdravlje}}, } @mastersthesis{efzg:10818, author = {{Budanović, Laura}}, title = {{Uloga elemenata fizičkog okruženja prodajnog mjesta u namjeri kupnje}}, } @mastersthesis{efzg:10798, author = {{Antunović, Ivana}}, title = {{Percepcija etičnosti oglašavanja na društvenim medijima u Republici Hrvatskoj}}, } @mastersthesis{efzg:10727, author = {{Torinek, Mia}}, title = {{Identifikacija motiva korištenja i čimbenika angažmana sa sadržajem virtualnih zajednica marke na Facebooku}}, } @mastersthesis{efzg:10720, author = {{Kuzmić, Martina}}, title = {{Optimizacija korisničkog iskustva na web prodavaonicama putem 10 Nielsenovih heuristika upotrebljivosti}}, } @mastersthesis{efzg:10726, author = {{Jugović, Monika}}, title = {{Važnost zemlje podrijetla proizvoda za cjenovnu osjetljivost potrošača}}, } @mastersthesis{efzg:10735, author = {{Tadić, Anamarija}}, title = {{Stavovi potrošača o kupovini luksuznih marki putem interneta}}, } @mastersthesis{efzg:10669, author = {{Mudrinić, Željka}}, title = {{Uloga analiza vanjskog okruženja digitalnog marketinga u modnoj industriji}}, } @mastersthesis{efzg:10667, author = {{Lučić, Niko}}, title = {{Uloga utjecajnih osoba prilikom kupovine kućanskih uređaja}}, } @mastersthesis{efzg:10611, author = {{Vladilo, Chiara}}, title = {{Utjecaj fizičkog i društvenog okruženja na impulzivnu kupovinu u supermarketima}}, } @mastersthesis{efzg:10419, author = {{Baća, Nikolija}}, title = {{Percepcija osobnog imidža i imidža modnih maraka u kategoriji odjevnih predmeta kod mladih poslovnih žena}}, } @mastersthesis{efzg:10229, author = {{Bunčec, Maja}}, title = {{Vrednujući kriteriji i vrste utjecaja referentnih grupa prilikom odabira opreme za bebe}}, } @mastersthesis{efzg:10107, author = {{Slapničar, Petar}}, title = {{Percipirana vrijednost i percipirani rizici u kupnji električnih automobila}}, } @mastersthesis{efzg:10080, author = {{Budiša, Ana}}, title = {{Zemlja proizvodnje kao odrednica percepcije luksuznosti marke}}, } @mastersthesis{efzg:10079, author = {{Mađer, Anamarija}}, title = {{Panično kupovno ponašanje potrošača tijekom pandemije COVID-19}}, } @mastersthesis{efzg:9737, author = {{Davidović Boljkovac, Iris}}, title = {{Stavovi potrošača prema učestalosti prikazivanja oglasa u digitalnom okruženju}}, } @mastersthesis{efzg:9869, author = {{Janjac, Ivana}}, title = {{Načini raspolaganja odjećom i ekološka osviještenost potrošača pripadnika generacije Y}}, } @mastersthesis{efzg:9726, author = {{Zadravec, Paula}}, title = {{Primjena teorije planiranog ponašanja u objašnjenju potrošačeve namjere smanjivanja otpada koji nastaje od hrane}}, } @mastersthesis{efzg:9725, author = {{Vlašić, Lucija}}, title = {{UKLJUČENOST POTROŠAČA I NJIHOVA PERCEPCIJA RIZIKA I KORISTI U KUPNJI NAMJEŠTAJA PUTEM INTERNETA}}, } @mastersthesis{efzg:9716, author = {{Duvnjak, Ružica}}, title = {{Uloga online recenzija u kupnji kozmetičkih i modnih proizvoda putem interneta}}, } @mastersthesis{efzg:9523, author = {{Ljubičić, Zrinka}}, title = {{Povezanost oglašavanja na društvenim mrežama s donošenjem odluka o kupovini generacije Z}}, } @mastersthesis{efzg:9683, author = {{Bazina, Nikolina}}, title = {{LJUBAV PREMA MARKI KAO DETERMINANTA NAMJERE PONAŠANJA POTROŠAČA U MODNOJ INDUSTRIJI}}, } @mastersthesis{efzg:9399, author = {{Žinić, Anamaria}}, title = {{STAVOVI GENERACIJE Z PREMA DIGITALNOM OGLAŠAVANJU NA INSTAGRAMU}}, } @mastersthesis{efzg:9226, author = {{Davidović, Marija}}, title = {{Istraživanje zadovoljstva kupaca dječjih igračaka}}, } @mastersthesis{efzg:9403, author = {{Škreblin Borovčak, Tea}}, title = {{Odrednice namjere kupnje polugotovih i gotovih prehrambenih proizvoda}}, } @mastersthesis{efzg:9709, author = {{Furmek, Valentina}}, title = {{Stavovi potrošača prema korištenju aplikacija za dostavu hrane i njihove namjere ponašanja u vrijeme pandemije COVID–19}}, } @mastersthesis{efzg:9953, author = {{Jurakić, Anja}}, title = {{Uloga osobina ličnosti pri mobilnoj kupovini hedonističkih proizvoda generacija Y i Z}}, } @mastersthesis{efzg:9187, author = {{Jurić, Marija}}, title = {{Analiza stavova, preferencija i ponašanja djece kao potrošača prehrambenih proizvoda}}, } @mastersthesis{efzg:9125, author = {{Čukman, Marko}}, title = {{The impact of brand name characteristics on creating brand perception}}, } @mastersthesis{efzg:9166, author = {{Wagmann, Lucija}}, title = {{ULOGA RECENZIJA KORISNIKA U PERCEPCIJI SIGURNOSTI PRILIKOM KUPOVINE ODJEĆE I MODNIH DODATAKA PUTEM INTERNETA}}, } @mastersthesis{efzg:9145, author = {{Petrušić, Marija}}, title = {{ULOGA SITUACIJSKIH ČIMBENIKA U PROCESU DONOŠENJA ODLUKE O KUPNJI OSOBA S OŠTEĆENJIMA VIDA}}, } @mastersthesis{efzg:9180, author = {{Žagar, Martina}}, title = {{Uloga percipiranog rizika u namjeri kupnje privatne modne marke u online okruženju}}, } @mastersthesis{efzg:9189, author = {{Bosiljevac, Katarina}}, title = {{Utjecaj marketinške komunikacije putem društvenih mreža na potrošačev stav i namjeru kupnje proizvoda brze mode}}, } @mastersthesis{efzg:9535, author = {{Bokun, Valentina}}, title = {{Čimbenici utjecaja na impulzivnu online kupovinu kozmetičkih proizvoda}}, } @mastersthesis{efzg:8921, author = {{Kaurić, Tin}}, title = {{Percepcija mladih o uslugama digitalnih banaka}}, } @mastersthesis{efzg:8957, author = {{Budimir, Antea}}, title = {{Utjecaj influencera na društvenim mrežama na donošenje odluke o kupnji kozmetičkih proizvoda}}, } @mastersthesis{efzg:8795, author = {{Mamić, Nina}}, title = {{Uloge obilježja potrošača vezana uz cijenu i percipirane kvalitete proizvoda u sklonosti roditelja na plaćanje više cijene za bio prehrambene proizvode za djecu}}, } @mastersthesis{efzg:8789, author = {{Tomljenović, Ana}}, title = {{Uloga eksternih izvora informacija u oblikovanju stavova roditelja o cijepljenju djece}}, } @mastersthesis{efzg:8749, author = {{Rambrot, Josip}}, title = {{PERCEPCIJA KORISNIKA O VRIJEDNOSTI ZABAVNIH MULTIMEDIJALNIH USLUGA NA ZAHTJEV}}, } @mastersthesis{efzg:8740, author = {{Kujundžić, Mišael}}, title = {{Čimbenici donošenja odluke o mirovinskoj štednji mladih}}, } @mastersthesis{efzg:8695, author = {{Gečević, Helena}}, title = {{ULOGA MARKETINŠKIH ČIMBENIKA U PERCEPCIJI RAZLIKE U KVALITETI IZMEĐU PRIVATNIH I PROIZVOĐAČKIH MARAKA U KATEGORIJI PREHRAMBENIH PROIZVODA}}, } @mastersthesis{efzg:8543, author = {{Mataušić, Lucija}}, title = {{Povezanost oglašavanja na društvenim mrežama i lojalnosti potrošača}}, } @mastersthesis{efzg:8514, author = {{Krištić, Leona}}, title = {{Istraživanje zadovoljstva mladih kupaca procesom online kupovine u domaćoj internetskoj trgovini}}, } @mastersthesis{efzg:8515, author = {{Fržop, Nera}}, title = {{UTJECAJ DRUŠTVENE MREŽE TIKTOK I UTJECAJNIH OSOBA NA KUPOVNO PONAŠANJE GENERACIJE Z}}, } @mastersthesis{efzg:8496, author = {{Banek, Leo}}, title = {{Stavovi prema apelu na seks u oglasima s obzirom na generacijsku pripadnost}}, } @mastersthesis{efzg:8408, author = {{Lauš, Monika}}, title = {{Utjecaj izloženosti kampanji marketinga općeg dobra na percipiranu osobnost korporativne marke}}, } @mastersthesis{efzg:8393, author = {{Roje, Marko}}, title = {{Uloga sadržaja kreiranog od strane korisnika na društvenim mrežama pri odabiru pametnog telefona}}, } @mastersthesis{efzg:7996, author = {{Šlibar, Dorja}}, title = {{Imidž zemlje porijekla i namjere ponašanja potrošača u kategoriji proizvoda pametnih telefona}}, } @mastersthesis{efzg:8010, author = {{Matušek, Iva}}, title = {{Motivi, kriteriji odabira i načini traženja informacija od strane potrošača pripadnika generacije Y u kupnji prirodnih kozmetičkih proizvoda}}, } @mastersthesis{efzg:7768, author = {{Lalić, Marin}}, title = {{Razlozi formiranja i ponašanje potrošačkih “plemena” na primjeru kolekcionara gramofonskih ploča}}, } @mastersthesis{efzg:7466, author = {{Bilić, Valentina}}, title = {{Uloga društvenih mreža u potrošačevom odlučivanju o kupovini proizvoda modne industrije}}, } @mastersthesis{efzg:6672, author = {{Hrgovčić, Valentina}}, title = {{Čimbenici prihvaćanja mobilnih aplikacija za dostavu hrane od strane potrošača}}, } @phdthesis{efst:4793, author = {{Antičić, Nina}}, title = {{UTJECAJ PERCEPCIJE SUSTAVA ISPORUKE VRIJEDNOSTI NA ZADOVOLJSTVO I LOJALNOST KUPACA: MEDIJATORSKA ULOGA APSORPCIJSKOG KAPACITETA}}, } @mastersthesis{efzg:6775, author = {{Bagić, Laura}}, title = {{Uloga percipiranog rizika u namjeri kupnje privatnih marki u kategoriji proizvoda za bebe}}, } @mastersthesis{efzg:6292, author = {{Mazić, Daria}}, title = {{KUPOVNA ORIJENTACIJA ZAPOSLENIH ŽENA I MUŠKARACA U KUPNJI PROIZVODA ŠIROKE POTROŠNJE}}, } @mastersthesis{efzg:6408, author = {{Vlašić, Matea}}, title = {{Kupovna orijentacija žena pripadnica generacije Y prilikom odabira kozmetičkih proizvoda}}, } @mastersthesis{efzg:6491, author = {{Rugan, Matea}}, title = {{Roditeljski stil odgoja i uloga roditelja u kupovnom ponašanju djece}}, } @mastersthesis{efzg:6516, author = {{Poropat, Nico}}, title = {{Specifičnosti maloprodaje putem digitalnih kanala distribucije}}, } @mastersthesis{efzg:6301, author = {{Omrčen, Petra}}, title = {{Stavovi studenata prema novcu i njihova sklonost kompulzivnom kupovnom ponašanju}}, } @mastersthesis{efzg:6195, author = {{Marijan, Lana}}, title = {{Utjecaj društveno odgovornog poslovanja na stav potrošača prema markama kozmetičkih proizvoda}}, } @mastersthesis{efzg:5915, author = {{Bosnić, Ante}}, title = {{Čimbenici utjecaja na namjeru kupnje energetski učinkovitih proizvoda među potrošačima generacije Y}}, } @mastersthesis{efzg:6382, author = {{Šiško, Berislav}}, title = {{PERCIPIRANE KORISTI I PERCIPIRANI RIZICI U KUPNJI MOBILNOG UREĐAJA PUTEM INTERNETA}}, } @mastersthesis{efzg:6083, author = {{Matak, Katarina}}, title = {{Upravljanje korisničkim iskustvom u financijskom sektoru}}, } @mastersthesis{efzg:5454, author = {{Bojić, Luka}}, title = {{Primjena metoda evaluacije aktivnosti odnosa s javnošću u hrvatskim komunikacijskim agencijama}}, } @mastersthesis{efzg:5176, author = {{Zabrdja, Irena}}, title = {{ULOGA ODABRANIH MARKETINŠKIH AKTIVNOSTI U KREIRANJU TRŽIŠNE VRIJEDNOSTI MARKE U KATEGORIJI DETERDŽENATA}}, } @mastersthesis{efzg:5060, author = {{Pekez, Krunoslav}}, title = {{Uloga elektroničke komunikacije od usta do usta u odabiru turističkog smještaja kod pripadnika generacije Y}}, } @mastersthesis{efzg:4948, author = {{Tandara, Hedviga}}, title = {{PERCEPCIJA POTROŠAČA PRIPADNIKA GENERACIJE Z O ULOZI LIDERA MIŠLJENJA U NJIHOVIM KUPOVNIM ODLUKAMA}}, } @mastersthesis{efzg:4711, author = {{Tomić, Ivana Ana}}, title = {{Važnost zemlje podrijetla u percepciji luksuznosti marke}}, } @mastersthesis{efzg:4667, author = {{Bogeljić, Ida}}, title = {{Motivi kupnje i lojalnost potrošača organskoj hrani}}, } @mastersthesis{efzg:4641, author = {{Šantić, Matea}}, title = {{Materijalizam, statusna potrošnja i neovisnost potrošača u procesu kupnje}}, } @mastersthesis{efzg:4448, author = {{Majcenović, Marijan}}, title = {{Etičke implikacije oglašavanja usmjerenog prema djeci u prehrambenoj industriji}}, } @mastersthesis{efzg:4394, author = {{Horvat, Patrik}}, title = {{Ispitivanje zadovoljstva internom komunikacijom unutar kreativnih marketinških agencija u Hrvatskoj}}, } @mastersthesis{efzg:4459, author = {{Slović, Marija Magdalena}}, title = {{Mišljenja hrvatskih potrošača o marketinškim aktivnostima ko-kreacije u glazbenoj industriji}}, } @mastersthesis{efzg:4239, author = {{Menjak, Marija}}, title = {{Povezanost društvenih medija s donošenjem odluka o kupovini generacije y}}, } @mastersthesis{efzg:4527, author = {{Gaćina, Luka}}, title = {{Povezanost financijske pismenosti i financijskog obrazovanja s odgovornim potrošačkim ponašanjem}}, } @mastersthesis{efzg:4372, author = {{Koledić, Ivona}}, title = {{SKLONOST POTROŠAČA OSTAVLJANJU DODATNOG NOVČANOG IZNOSA ZA PRUŽENU USLUGU U RESTORANIMA}}, } @mastersthesis{efzg:4273, author = {{Mošmondor, Ines}}, title = {{STAVOVI POTROŠAČA PRIPADNIKA GENERACIJE Y O OGLAŠAVAČKIM AKTIVNOSTIMA NA DRUŠTVENIM MREŽAMA}}, } @mastersthesis{efzg:4213, author = {{Horvat, Kristina}}, title = {{Utjecaj karakteristika objava na društvenim mrežama na uključenost pratitelja društvenih stranica sportskih klubova}}, } @mastersthesis{efzg:4293, author = {{Furmek, Valentina}}, title = {{Zadovoljstvo i lojalnost potrošača restoranima brze hrane}}, } @mastersthesis{efzg:4486, author = {{Vuković, Kristina}}, title = {{CJENOVNA OSJETLJIVOST MLADIH POTROŠAČA I NJIHOVA SKLONOST KORIŠTENJU KUPONA U KUPNJI ODJEĆE I OBUĆE}}, } @mastersthesis{efzg:4554, author = {{Ostojić, Paula}}, title = {{Istraživanje utjecaja korisničkog iskustva na telekomunikacijskom tržištu u Republici Hrvatskoj}}, } @mastersthesis{efzg:4122, author = {{Sraka, Helena}}, title = {{Ključni aspekti lojalnosti u ugostiteljstvu}}, } @mastersthesis{efzg:4044, author = {{Deucht, Filip}}, title = {{Motivi korištenja i kriteriji odabira pametnih telefona}}, } @mastersthesis{efzg:4014, author = {{Brnabić, Veronika}}, title = {{Percepcija potrošača o njihovoj ulozi u međuosobnoj komunikaciji u kategoriji modnih odjevnih proizvoda}}, } @mastersthesis{efzg:4287, author = {{Ćerdić, Arijana}}, title = {{Uključenost ženske populacije u kategoriju proizvoda za njegu lica i kriteriji njihovog odabira}}, } @mastersthesis{efzg:3847, author = {{Bašić, Lovro}}, title = {{ULOGA RAZLIČITIH VRSTA SADRŽAJA NA DRUŠTVENIM MEDIJIMA U FILMSKOJ INDUSTRIJI U ANGAŽIRANOSTI POTROŠAČA}}, } @mastersthesis{efzg:3826, author = {{Balaban, Ana}}, title = {{Uloga obrazovno-zabavnih sadržaja u oblikovanju i promociji usluga muzeja}}, } @mastersthesis{efzg:3969, author = {{Bradić, Braslav}}, title = {{Upravljanje elementima marketinškog miksa u kulturi i umjetnosti iz perspektive umjetnika - poduzetnika}}, } @mastersthesis{efzg:3926, author = {{Aničić, Jelena}}, title = {{Kriteriji odabira banke i percipirani troškovi promjene banke kod studentske populacije}}, } @mastersthesis{efzg:3219, author = {{Sakoman, Dino}}, title = {{Istraživanje utjecaja kvalitete usluge i zadovoljstva na e-lojalnost kod online kupovine odjeće}}, } @mastersthesis{efzg:3085, author = {{Lovasić, Nikolina}}, title = {{Cjenovna osjetljivost i stavovi potrošača o poklon proizvodima prilikom kupnje kozmetičkih proizvoda}}, } @mastersthesis{efzg:3860, author = {{Malogorski, Mateja}}, title = {{Zemlja podrijetla kao odrednica percepcije kvalitete proizvoda}}, } @mastersthesis{efzg:3017, author = {{Stanić, Martina}}, title = {{Percepcija marketinških stručnjaka o ulozi utjecatelja u digitalnom marketingu}}, } @mastersthesis{efzg:3028, author = {{Parat, Marta}}, title = {{Percepcija učinkovitosti sponzoriranih objava utjecajnih pojedinaca na društvenim medijima}}, } @mastersthesis{efzg:3062, author = {{Vakufac, Jasmin}}, title = {{Vrste percipiranog rizika kod korištenja usluga mobilnog plaćanja}}, } @mastersthesis{efzg:3037, author = {{Bešlić, Stjepan}}, title = {{Percepcija mladih o muzejima u Republici Hrvatskoj}}, } @mastersthesis{efzg:2640, author = {{Štahan, Matija}}, title = {{Potrošačka motivacija prilikom odabira električnih automobila}}, } @mastersthesis{efzg:2623, author = {{Hranj, Ivana}}, title = {{SLIČNOSTI I RAZLIKE U KUPNJI I KRITERIJIMA ODABIRA OSOBNOG AUTOMOBILA S OBZIROM NA SPOL}}, } @mastersthesis{efzg:2573, author = {{Valjak, Mateja}}, title = {{Utjecaj društveno odgovornih aktivnosti poduzeća na odlučivanje potrošača}}, } @mastersthesis{efzg:4232, author = {{Marković, Dajana}}, title = {{Osobni razvoj prodavača kao element motivacije i zadržavanja u poduzeću}}, } @mastersthesis{efzg:4701, author = {{Pavlija, Ana Maria}}, title = {{PERCEPCIJA POTROŠAČA O EKOLOŠKOJ ODGOVORNOSTI I NJIHOVOM EKOLOŠKI ODGOVORNOM PONAŠANJU}}, } @mastersthesis{efzg:2521, author = {{Hrvoj, Lorena}}, title = {{Percepcija kupaca o prikladnosti privatnih marki kao poklona}}, } @mastersthesis{efzg:2388, author = {{Bašić, Robert}}, title = {{Obilježja potrošača koja utječu na stav prema krivotvorinama}}, } @mastersthesis{efzg:2458, author = {{Krešo, Damir}}, title = {{Percepcija i upoznatost studenata s održivim razvojem i marketingom održivosti u Republici Hrvatskoj}}, } @mastersthesis{efzg:2479, author = {{Strinavić, Matea}}, title = {{Utjecaj prikupljanja osobnih podataka i povjerenja prema web stranici na zabrinutost za privatnost u online okruženju}}, } @mastersthesis{efzg:2311, author = {{Gašpar, Andreja}}, title = {{Etnocentrizam hrvatskih potrošača prilikom izbora prehrambenih proizvoda}}, } @mastersthesis{efzg:2306, author = {{Malić, Martina}}, title = {{Istraživanje motiva održavanja fizičke aktivnosti na primjeru ustrajne motivacije polaznika joga centra}}, } @mastersthesis{efzg:2191, author = {{Mijatović, Anđelka}}, title = {{Kriteriji odabira pametnih telefona na primjeru generacije Y}}, } @mastersthesis{efzg:2380, author = {{Ćurić, Anita}}, title = {{Percipirane koristi privatnih i proizvođačkih maraka u kategoriji kozmetičkog proizvoda}}, } @mastersthesis{efzg:1314, author = {{Kovačević, Anđela}}, title = {{Motivi potrošača za promjenom opskrbljivača električne energije}}, } @mastersthesis{efzg:1317, author = {{Šimunović, Martina}}, title = {{ULOGA KO-KREGACIJE U STVARANJU LOJALNIH ODNOSA IZMEĐU POTROŠAČA I PODUZEĆA}}, } @mastersthesis{efzg:1753, author = {{Bogunović, Ana Marija}}, title = {{Stavovi i ponašanje roditelja djece predškolske dobi u kupnji proizvoda lanaca brze prehrane}}, } @mastersthesis{efzg:1864, author = {{Vugić, Bernarda}}, title = {{Utjecaj stavova i preferencija mladih potrošača na učestalost i namjeru kupovine putem interneta}}, } @mastersthesis{efzg:1791, author = {{Streny, Katarina}}, title = {{Utjecaj percipiranog rizika i cjenovne osjetljivosti potrošača u odabiru privatne marke unutar kategorije proizvoda}}, } @mastersthesis{efzg:1752, author = {{Virovac, Katarina}}, title = {{Strategija distribucije luksuzne modne marke}}, } @mastersthesis{efzg:1875, author = {{Zečević, Petra}}, title = {{Stavovi potrošača prema oglašavanju putem sporta,sportaša i sportskih događaja}}, } @mastersthesis{efzg:1835, author = {{Krstić, Ana}}, title = {{Analiza utjecaja naglašenosti pozicioniranja marke u sadržaj i stava prema sadržaju na stav potrošača prema komuniciranoj marki}}, } @mastersthesis{efzg:1917, author = {{Stanojević, Sabina}}, title = {{Primjena novih medija u komunikaciji s pripadnicima generacije Y}}, } @mastersthesis{efzg:1834, author = {{Crnčan, Božidarka}}, title = {{Stil života turista s obzirom na način provođenja odmora}}, } @mastersthesis{efzg:2169, author = {{Petković, Antonija}}, title = {{Motivi odabira luksuznih modnih proizvoda kod hrvatskih potrošača}}, } @mastersthesis{efzg:824, author = {{Jurinić, Lidija}}, title = {{CJENOVNA OSJETLJIVOST POTROŠČA I SKLONOST KUPNJI PREHRAMBENIH PROIZVODA NA SNIŽENJU}}, } @mastersthesis{efzg:1782, author = {{Lažec, Diana}}, title = {{Percipirani rizik u kupnji privatnih marki proizvoda široke potrošnje}}, } @mastersthesis{efzg:1766, author = {{Volarić, Ana}}, title = {{Stil života žena zrele životne dobi u kupnji odjeće}}, } @mastersthesis{efzg:2091, author = {{Josipović, Marija}}, title = {{Imidž drogerije kao determinanta percepirane kvalitete, percipiranog rizika i namjere kupnje privatnih maraka}}, } @mastersthesis{efzg:1684, author = {{Švenda, Željka}}, title = {{Kupovna orijentacija muškarca prilikom odabira odjevnih proizvoida}}, } @mastersthesis{efzg:1351, author = {{Mihotić, Lucija}}, title = {{Osobnost bankarske marke}}, } @mastersthesis{efzg:1441, author = {{Devčić, Petra}}, title = {{Ponašanje potrošača pri kupnji božićnih poklona}}, } @mastersthesis{efzg:2083, author = {{Knežević, Ivana}}, title = {{Potrošačka uključenost žena pri odabiru dizajnerske odjeće}}, } @mastersthesis{efzg:1247, author = {{Tarade, Mirela}}, title = {{Važnost marke, cijene i zemlje porijekla u kupovini jakih alkoholnih pića}}, } @mastersthesis{efzg:1517, author = {{Živković, Fran}}, title = {{Analiza utjecaja karakteristika procesa donošenja odluke o kupovini na zadovoljstvo potrošača odabirom}}, } @mastersthesis{efzg:1943, author = {{Slukan, Ana-Marija}}, title = {{Ekološka odgovornost mladih potrošača i namjera kupnje električnih automobila}}, } @mastersthesis{efzg:2078, author = {{Dražić, Mirela}}, title = {{Izgradnja snažne marke kroz emocionalnu povezanu s potrošačem}}, } @mastersthesis{efzg:1999, author = {{Dobra, Andreja}}, title = {{Luksuzna marka destinacije}}, } @mastersthesis{efzg:1289, author = {{Maras, Ivana}}, title = {{Razlike među spolovima u procesu kupnje sportske opreme}}, } @mastersthesis{efzg:1928, author = {{Dolić, Marina}}, title = {{Utjecaj povijesnih događanja na imidž marke grada}}, } @mastersthesis{efzg:1845, author = {{Arežina, Daria}}, title = {{Značaj zemlje podrijetla pri odluci o kupovini različitih kategorija proizvoda}}, } @mastersthesis{efzg:1691, author = {{Marinić, Milena}}, title = {{Integriranost elemenata imidža zemlje u izgradnji identiteta marke proizvoda}}, } @mastersthesis{efzg:1562, author = {{Orct, Martina}}, title = {{Čimbenici koji utječu na kupnju i konzumaciju vina hrvatskih potrošača}}, } @mastersthesis{efzg:2086, author = {{Dropulić, Branka}}, title = {{Čimbenici koji utječu na namjeru kupovine ekoloških proizvoda - kontekst hrvatskih i švedskih potrošača}}, } @mastersthesis{efzg:1403, author = {{Vučić, Laura}}, title = {{Krivotvorine i sklonosti potrošača njihovoj kupovini i korištenju}}, } @mastersthesis{efzg:2228, author = {{Šulc, Marija}}, title = {{Povezanost iskustva s markom na društvenim mrežama s namjerom ponašanja potrošača}}, } @mastersthesis{efzg:932, author = {{Slišković, Valentina}}, title = {{CJENOVNA OSJETLJIVOST STUDENTSKE POPULACIJE U ODABRANIM KATEGORIJAMA PROIZVODA}}, } @mastersthesis{efzg:1307, author = {{Pandžić, Mario}}, title = {{Analiza utjecaja dominantne filozofije web stranice na stavove potrošaća o web stranici}}, } @mastersthesis{efzg:1373, author = {{Ivančić, Matija}}, title = {{Percepcija studenske populacije o privatnim markama prehrambenih proizvoda}}, } @mastersthesis{efzg:1406, author = {{Vulinec, Iva}}, title = {{Čimbenici utjecaja na namjeru kupnje privatne marke u kategoriji kave}}, } @mastersthesis{efzg:384, author = {{Orešić, Veronika}}, title = {{SKLONOST POTROŠAČA KORIŠTENJU KUPONA KAO OBLIK NEGATIVNE PERCEPCIJE CIJENE}}, } @mastersthesis{efzg:927, author = {{Iličić, Antonia}}, title = {{RAZLIKA IZMEĐU REFERENTNIH CIJENA PRIVATNIH I PROIZVOĐAČKIH MARKI PROIZVODA ŠIROKE POTROŠNJE}}, } @mastersthesis{efzg:1505, author = {{Starić, Barbara}}, title = {{Utjecaj stavova i preferncija potrošača na učestalost i namjeru kupovine u modnoj industriji}}, } @mastersthesis{efzg:2125, author = {{Pandurić, Bruno}}, title = {{Etnocentrizam potrošača u istočnoj Hrvatskoj}}, }