@mastersthesis{efzg:12117, author = {{Grković, Nina}}, title = {{Istraživanje odnosa percipirane vrijednosti, percipirane kvalitete i zadovoljstva korisnika fitness centara u Republici Hrvatskoj}}, } @mastersthesis{efzg:12055, author = {{Matošević, Lucija}}, title = {{Istraživanje zadovoljstva kupaca internet trgovinom}}, } @mastersthesis{efzg:12056, author = {{Cikoja, Franka}}, title = {{Uloga digitalne prisutnosti trgovačkih lanaca na društvenim medijima u namjeri kupnje potrošača generacije Z}}, } @mastersthesis{efzg:12059, author = {{Vukelić, Luka}}, title = {{Uloga komponenti vrijednosti odabranog društvenog medija u izgradnji lojalnosti kupaca}}, } @mastersthesis{efzg:12029, author = {{Dodić Tomljanović, Dorjana}}, title = {{Brendiranje centara za podršku i karijerno savjetovanje kao poveznice između studenata i poslodavaca}}, } @mastersthesis{efzg:11948, author = {{Cirimotić, Ivona}}, title = {{Stavovi, percipirane koristi i percipirani rizici kao odrednice namjere kupnje rabljene odjeće}}, } @mastersthesis{efzg:11940, author = {{Marolin, Tea}}, title = {{Uloga kredibiliteta utjecajnih osoba u oblikovanju stavova i namjeri kupnje njihovih proizvoda i usluga}}, } @mastersthesis{efzg:11914, author = {{Jančik, Karla}}, title = {{Čimbenici utjecaja na namjeru kupnje marke u kategoriji proteinskih suplemenata}}, } @mastersthesis{efzg:11905, author = {{Bajcer, Lucija}}, title = {{Stavovi djece prema zdravoj hrani te njihova povezanost s izborom hrane i gledanjem televizije}}, } @mastersthesis{efzg:11895, author = {{Romek, Lorena}}, title = {{Impulzivno kupovno ponašanje potrošača i preferencije načina plaćanja}}, } @mastersthesis{efzg:11563, author = {{Sabolek, Petar}}, title = {{Lojalnost potrošača i percipirani troškovi promjene teleoperatera}}, } @mastersthesis{efzg:11708, author = {{Ćorić, Jela}}, title = {{Stilovi odlučivanja muških potrošača u kupnji pametnih telefona}}, } @mastersthesis{efzg:11661, author = {{Jurović, Pavla}}, title = {{Uloga društvenih mreža u procesu odabira turističkog smještaja kod pripadnika generacija X, Y i Z}}, } @mastersthesis{efzg:11568, author = {{Bitunjac, Josip}}, title = {{Izazovi upravljanja sportskom markom nogometnih klubova}}, } @mastersthesis{efzg:11816, author = {{Potrebica, Ivan}}, title = {{Percepcije potrošača o marketingu sadržaja marke u djelatnosti mode}}, } @mastersthesis{efzg:11704, author = {{Sladović, Maja}}, title = {{Percipirane koristi u kupnji zelenih proizvoda među generacijom Z}}, } @mastersthesis{efzg:11505, author = {{Mršić, Antun}}, title = {{Primjena marketinga sadržaja u razvoju esport industrije}}, } @mastersthesis{efzg:11571, author = {{Bakalović, Nika}}, title = {{Primjena sadržaja kojeg stvaraju korisnici u marketinškoj komunikaciji turističkih destinacija u Republici Hrvatskoj}}, } @mastersthesis{efzg:11643, author = {{Sladoljev, Adrijana}}, title = {{Uloga kratkih videozapisa kao oblika sadržaja u marketingu sadržaja}}, } @mastersthesis{efzg:11647, author = {{Vrhovski, Patricija}}, title = {{Usporedba zadovoljstva korištenja digitalnih novčanika u Španjolskoj i Hrvatskoj}}, } @mastersthesis{efzg:11818, author = {{Obradović, Klara}}, title = {{Zadovoljstvo korisnica kvalitetom usluge u fitness centrima}}, } @mastersthesis{efzg:11817, author = {{Pavlović, Maja}}, title = {{Zadovoljstvo korisnika kvalitetom usluge u željezničkom putničkom prijevozu}}, } @mastersthesis{efzg:11518, author = {{Živković, Klara}}, title = {{Zadovoljstvo pacijenata uslugama javnih i privatnih zdravstvenih ustanova}}, } @mastersthesis{efzg:11641, author = {{Milković, Anja}}, title = {{Digitalizacija nefinancijskih izvještaja u funkciji sprječavanja ekomanipulacije}}, } @mastersthesis{efzg:11311, author = {{Dugonjić, Edita}}, title = {{Analiza marketinških aktivnosti halal proizvoda u kategoriji prehrambene industrije na hrvatskom tržištu}}, } @mastersthesis{efzg:11290, author = {{Kranjčec, Valentino}}, title = {{Inovativnost, optimizam i stav sportskih pratitelja o proširenoj stvarnosti}}, } @mastersthesis{efzg:11639, author = {{Kolak, Mara}}, title = {{Istraživanje zadovoljstva korisnika u hotelskoj industriji}}, } @mastersthesis{efzg:11446, author = {{Srdar, Denis}}, title = {{Istraživanje zadovoljstva kupaca nakita}}, } @mastersthesis{efzg:11275, author = {{Kumiša, Maja}}, title = {{Istraživanje zadovoljstva programima vjernosti u Hrvatskoj}}, } @mastersthesis{efzg:11345, author = {{Buzjak, Dijana}}, title = {{Uloga percipirane kvalitete u zadovoljstvu potrošača u kategoriji sladoleda}}, } @mastersthesis{efzg:11277, author = {{Ružić, Ela}}, title = {{Analiza percepcije potrošača o brzoj hrani}}, } @mastersthesis{efzg:11228, author = {{Pilko, Dolores}}, title = {{Programi lojalnosti u maloprodaji Republike Hrvatske}}, } @mastersthesis{efzg:11281, author = {{Režić, Goran}}, title = {{Uloga društvenih mreža u promociji maloprodajnih lanaca u Hrvatskoj}}, } @mastersthesis{efzg:11141, author = {{Švenda, Anamarija}}, title = {{Uloga ambalaže u percepciji rizika privatnih marki kozmetičkih proizvoda}}, } @mastersthesis{efzg:11171, author = {{Džalto, Sara}}, title = {{Uloga percipiranog kredibiliteta utjecajnih osoba u namjeri kupnje modnih proizvoda na digitalnim platformama}}, } @mastersthesis{efzg:11231, author = {{Mikac Škrinjarić, Ankica}}, title = {{Istraživanje zadovoljstva kupaca u sustavu izravne prodaje kozmetike}}, } @mastersthesis{efzg:11057, author = {{Bošnjak, Valentina}}, title = {{Stvaranje iskustva s alatima digitalnog marketinga u online maloprodaji}}, } @mastersthesis{efzg:11072, author = {{Perković, Valentina}}, title = {{Upravljanje marketingom u maloprodaji s ciljem povećanja zadovoljstva kupaca}}, } @mastersthesis{efzg:10863, author = {{Padovan Đurov, Branka}}, title = {{Specifičnosti marketinga u digitalnom kreativnom poduzetništvu - analiza digitalnog umjetnika}}, } @mastersthesis{efzg:10733, author = {{Žugčić, Monika}}, title = {{Motivi upisa i zadovoljstvo polaznika MBA studija}}, } @mastersthesis{efzg:10671, author = {{Crnoja, Blaž}}, title = {{Upravljanje odnosima s klijentima u željezničkom teretnom prijevozu}}, } @mastersthesis{efzg:10690, author = {{Pašić, Ema}}, title = {{Istraživanje zadovoljstva kupaca personaliziranih proizvoda}}, } @mastersthesis{efzg:10723, author = {{Toromanović, Nina}}, title = {{Istraživanje zadovoljstva kupaca u online trgovini odjeće}}, } @mastersthesis{efzg:10562, author = {{Marenković, Franka}}, title = {{Istraživanje zadovoljstva kupaca brze hrane na području grada Zagreba}}, } @mastersthesis{efzg:10599, author = {{Mikulčić, Vanessa}}, title = {{Zadovoljstvo kupaca programima lojalnosti na maloprodajnom tržištu u Republici Hrvatskoj}}, } @mastersthesis{efzg:10563, author = {{Forko, Lana}}, title = {{Čimbenici lojalnosti kupaca u industriji restorana}}, } @mastersthesis{efzg:10441, author = {{Šiško, Laura}}, title = {{Uloga i značenje emocionalne inteligencije u prodaji i pregovaranju na tržištu informatičkih usluga i poslovnih rješenja}}, } @mastersthesis{efzg:10590, author = {{Kos, Antonija}}, title = {{Važnost strateške nabave u naftnoj industriji}}, } @mastersthesis{efzg:10545, author = {{Vranešević, Tija}}, title = {{The impact of customer relationship management (CRM) activities on brand image and purchase intentions}}, } @mastersthesis{efzg:10379, author = {{Lukanović, Ivana}}, title = {{Istraživanje uloge percepcije utjecajnih osoba na razinu preporuke i praćenja krajnjih korisnika na društvenim medijima u Hrvatskoj}}, } @phdthesis{efzg:10323, author = {{Pušić, Ana}}, title = {{Definiranje modela unaprijeđenog koncepta podrijetla proizvoda i usluga za potrebe uspješnog upravljanja markama kod generacije Z}}, } @mastersthesis{efzg:10280, author = {{Rajić, Dalibor}}, title = {{Istraživanje reakcija kupaca na aktivnosti unapređenja prodaje u sektoru maloprodaje}}, } @mastersthesis{efzg:10270, author = {{Gradinščak, Sebastijan}}, title = {{Uloga karakteristika mobilnih aplikacija u izgradnji lojalnosti marki}}, } @mastersthesis{efzg:10322, author = {{Landeka, Ivan}}, title = {{Istraživanje razloga nekorištenja plaćenih verzija usluga temeljenih na internet tehnologiji među generacijom Z u Hrvatskoj}}, } @phdthesis{efzg:10279, author = {{Sačer, Sabina}}, title = {{Učinkovitost psihografskoga segmentiranja korisnika društvenih mreža pomoću njihovih digitalnih otisaka}}, } @mastersthesis{efzg:10203, author = {{Knez, Dora}}, title = {{Upravljanje lojalnošću kupaca putem digitaliziranih programa lojalnosti}}, } @mastersthesis{efzg:10175, author = {{Stanić, Josip}}, title = {{Importance of Customer relationship management in Taxi industry}}, } @mastersthesis{efzg:10118, author = {{Ćužić, Tea}}, title = {{Uvođenje programa za upravljanje odnosima s klijentima na primjeru odabranog poduzeća}}, } @mastersthesis{efzg:10093, author = {{Lišanin, Luka}}, title = {{Primjena umjetne inteligencije u marketinškim i prodajnim aktivnostima}}, } @mastersthesis{efzg:10071, author = {{Fulanović, Tena}}, title = {{Uloga promocije u organizaciji glazbenih festivala u Republici Hrvatskoj}}, } @mastersthesis{efzg:9964, author = {{Treger, Ana}}, title = {{Primjena marketinških aktivnosti u prevoditeljskoj djelatnosti}}, } @mastersthesis{efzg:9648, author = {{Ravlija, Lea}}, title = {{Doprinos digitalnog doba u poslovanju malih i srednjih poduzeća}}, } @mastersthesis{efzg:9608, author = {{Kontin, Ivana}}, title = {{ISTRAŽIVANJE NAVIKA KORIŠTENJA DRUŠTVENIH MREŽA MEĐU RAZLIČITIM GENERACIJSKIM SKUPINAMA}}, } @mastersthesis{efzg:9641, author = {{Alviž, Iva}}, title = {{ISTRAŽIVANJE ULOGE REZERVACIJE PRIVATNOG SMJEŠTAJA PREKO MANJE POZNATIH PLATFORMI NA ZADOVOLJSTVO KORISNIKA}}, } @mastersthesis{efzg:9637, author = {{Bakić, Jelena}}, title = {{Istraživanje uloge edukativnog marketinga sadržaja usmjerenog na poduzeća}}, } @mastersthesis{efzg:9718, author = {{Rešetar, Tin}}, title = {{OČEKIVANJA I CILJEVI DIGITALNOG MARKETINGA U SPONZORIRANJU HRVATSKIH SPORTSKIH SUBJEKATA}}, } @mastersthesis{efzg:9543, author = {{Božić-Kudrić, Nikolina}}, title = {{The impact of personalized user experience on customer satisfaction and loyalty in eCommerce}}, } @mastersthesis{efzg:9498, author = {{Čapelj, Luka}}, title = {{ISTRAŽIVANJE PRIMJENE UPRAVLJANJA ODNOSIMA S KLIJENTIMA (CRM-a) KOD NISKOBUDŽETNIH ZRAKOPLOVNIH PODUZEĆA}}, } @mastersthesis{efzg:9452, author = {{Buzatović, Borna}}, title = {{Istraživanje primjene upravljanja odnosima s klijentima u online kupovini odjeće}}, } @mastersthesis{efzg:9464, author = {{Prpić, Laura}}, title = {{ULOGA MARKETINGA UTJECAJNIH OSOBA IZ SVIJETA SPORTA U KUPOVNOM PONAŠANJU GENERACIJE Z}}, } @mastersthesis{efzg:9382, author = {{Kramarić, Valentina}}, title = {{Uloga društvenih medija u komunikaciji marke sportske organizacije}}, } @mastersthesis{efzg:9830, author = {{Vrdoljak, Matea}}, title = {{Utjecaj sponzorskih ugovora na prepoznatljivost marki na sportskom tržištu}}, } @mastersthesis{efzg:9347, author = {{Halužan, Nikolina}}, title = {{Analiza interaktivne marketinške komunikacije maloprodajnih lanaca u Hrvatskoj}}, } @mastersthesis{efzg:9502, author = {{Jandras, Ivana}}, title = {{ISTRAŽIVANJE PRIHVAĆENOSTI ONLINE PREGOVARANJA U ODNOSU NA PREGOVARANJE LICEM U LICE U PODUZETNIŠTVU}}, } @mastersthesis{efzg:9683, author = {{Bazina, Nikolina}}, title = {{LJUBAV PREMA MARKI KAO DETERMINANTA NAMJERE PONAŠANJA POTROŠAČA U MODNOJ INDUSTRIJI}}, } @mastersthesis{efzg:9197, author = {{Zeljak, Maja}}, title = {{ISPITIVANJE SPOSOBNOSTI RAZLIKOVANJA ORGANSKIH I SPONZORIRANIH REZULTATA PRETRAŽIVANJA KORISNIKA INTERNETSKIH PRETRAŽIVAČA}}, } @mastersthesis{efzg:9252, author = {{Grabovac, Lucija}}, title = {{Istraživanje percepcije programa lojalnosti na drogerijskom tržištu u Republici Hrvatskoj}}, } @mastersthesis{efzg:9226, author = {{Davidović, Marija}}, title = {{Istraživanje zadovoljstva kupaca dječjih igračaka}}, } @mastersthesis{efzg:9297, author = {{Vranić, Shelly}}, title = {{Istraživanje zadovoljstva poslovnih gostiju hotelskim uslugama}}, } @mastersthesis{efzg:9580, author = {{Lukačević, Janko}}, title = {{The Role of Customer Relationship Management Activities on Customer Satisfaction}}, } @mastersthesis{efzg:9187, author = {{Jurić, Marija}}, title = {{Analiza stavova, preferencija i ponašanja djece kao potrošača prehrambenih proizvoda}}, } @mastersthesis{efzg:9143, author = {{Macan, Ana}}, title = {{Marketinška komunikacija luksuznih modnih marki putem društvene mreže Instagram}}, } @mastersthesis{efzg:9166, author = {{Wagmann, Lucija}}, title = {{ULOGA RECENZIJA KORISNIKA U PERCEPCIJI SIGURNOSTI PRILIKOM KUPOVINE ODJEĆE I MODNIH DODATAKA PUTEM INTERNETA}}, } @mastersthesis{efzg:9351, author = {{Vincek, Andrea}}, title = {{Važnost virusnog marketinga za maloprodaju proizvoda modne industrije}}, } @mastersthesis{efzg:9132, author = {{Krce-Ivančić, Ana}}, title = {{Zadovoljstvo korištenja QR koda u mobilnom marketingu}}, } @mastersthesis{efzg:9089, author = {{Rojnica, Luka}}, title = {{Zadovoljstvo korisnika usluga telekomunikacijskih operatora}}, } @mastersthesis{efzg:8748, author = {{Jelušić, Patricia}}, title = {{Istraživanje uloge programa lojalnosti u stvaranju zadovoljstva i lojalnosti kupaca maloprodajnih lanaca u Republici Hrvatskoj}}, } @mastersthesis{efzg:8764, author = {{Kršić, Matea}}, title = {{Kibernetička sigurnost u poslovanju poduzeća}}, } @mastersthesis{efzg:8759, author = {{Škorić, Marko}}, title = {{ULOGA DRUŠTVENIH MREŽA KAO ALATA MARKETINGA ODNOSA U PROFESIONALNOM SPORTU}}, } @mastersthesis{efzg:8761, author = {{Miljan, Klara}}, title = {{Uloga imidža maloprodajnog lanca u namjeri kupnje privatne marke}}, } @mastersthesis{efzg:8629, author = {{Peti, Irena}}, title = {{ISTRAŽIVANJE MOTIVA GLEDANJA ESPORTS DOGAĐAJA U REPUBLICI HRVATSKOJ}}, } @mastersthesis{efzg:8595, author = {{Lipovac Tolić, Antonija}}, title = {{Istraživanje zadovoljstva dobavljača u funkciji jačanja partnerskih odnosa}}, } @mastersthesis{efzg:8514, author = {{Krištić, Leona}}, title = {{Istraživanje zadovoljstva mladih kupaca procesom online kupovine u domaćoj internetskoj trgovini}}, } @mastersthesis{efzg:8512, author = {{Antolović, Antonio}}, title = {{Izgradnja marke turističke destinacije kroz organizaciju sportske manifestacije}}, } @mastersthesis{efzg:8205, author = {{Ćorić, Katarina}}, title = {{Unapređenje poduzetničke aktivnosti u vinskom turizmu istraživanjem ključnih razloga dolazaka korisnika}}, } @mastersthesis{efzg:8052, author = {{Kalajžić, Josip}}, title = {{Using celebrity athlete endorsements : the effects on consumer attitude towards the brand}}, } @mastersthesis{efzg:8020, author = {{Nikić, Ivana}}, title = {{Ispitivanje zadovoljstva korisnika online platformi za dostavljanje hrane na području grada Zagreba}}, } @mastersthesis{efzg:8018, author = {{Balgač, Ema}}, title = {{Istraživanje uloge atributa imidža sportaša u razvoju lojalnosti potrošača}}, } @mastersthesis{efzg:7886, author = {{Dujmović, Romana}}, title = {{Lojalnost potrošača u sportskom marketingu}}, } @mastersthesis{efzg:7945, author = {{Vujović, Uglješa}}, title = {{PRIMJENA A/B TESTIRANJA U MJERENJU UČINKOVITOSTI ONLINE PRODAJE}}, } @mastersthesis{efzg:8051, author = {{Bikić, Zrinka}}, title = {{Uloga igrifikacije u zadovoljstvu i lojalnosti potrošača u Republici Hrvatskoj}}, } @mastersthesis{efzg:8000, author = {{Nedić, Ivana}}, title = {{Važnost implementacije upravljanja odnosima s klijentima u agencijama za posredovanje na tržištu nekretnina}}, } @mastersthesis{efzg:7821, author = {{Arcella, Laura}}, title = {{Važnost svekanalnog pristupa u upravljanju korisničkim iskustvom}}, } @mastersthesis{efzg:8187, author = {{Lojen, Sofija}}, title = {{Zadovoljstvo i lojalnost kupaca maloprodajnih lanaca u Republici Hrvatskoj}}, } @mastersthesis{efzg:7775, author = {{Cota, Davor}}, title = {{Analiza odrednica sportske potrošnje segmenta generacije Z}}, } @mastersthesis{efzg:7688, author = {{Kožul, Anamari}}, title = {{Analiza čimbenika koji utječu na ponašanje roditelja pri kupovini prehrambenih proizvoda}}, } @mastersthesis{efzg:7680, author = {{Piličić, Ilijana}}, title = {{STRATEGIJE UPRAVLJANJA MARKOM RADIJSKIH POSTAJA U REPUBLICI HRVATSKOJ}}, } @mastersthesis{efzg:7682, author = {{Matić, Lovro}}, title = {{Uloga roditelja u socijalizaciji djece kao potrošača na primjeru prehrambenih proizvoda}}, } @mastersthesis{efzg:7625, author = {{Lekić, Božica}}, title = {{Istraživanje tržišta za potrebe uvođenja novog proizvoda na tržište društvenih i didaktičkih igara}}, } @mastersthesis{efzg:8035, author = {{Babić, Hana}}, title = {{Digital banking reinvention: The impact of CRM on customer satisfaction in relation to digital banking services in Croatia}}, } @mastersthesis{efzg:7402, author = {{Škontra, David Ante}}, title = {{Istraživanje uloge izgradnje odnosa s klijentima u stvaranju lojalnosti u kupnji pametnih telefona}}, } @mastersthesis{efzg:7392, author = {{Lozić, Nina}}, title = {{Pristupi istraživanju tržišne vrijednosti marke na primjeru craft industrije piva u Hrvatskoj}}, } @mastersthesis{efzg:7355, author = {{Rubinić, Ivana}}, title = {{Uloga marketinških strategija u kreiranju poslovnog modela za prehrambene dječje proizvode}}, } @mastersthesis{efzg:7186, author = {{Kumanović, Ivana}}, title = {{Primjena marketinga utjecajnih osoba u sportskom marketingu}}, } @mastersthesis{efzg:7180, author = {{Radman, Valentina}}, title = {{Zadovoljstvo, povjerenje i lojalnost Generacije Y prema bankama i bankarskim uslugama u Hrvatskoj}}, } @mastersthesis{efzg:7104, author = {{Domović, Ivona}}, title = {{ISTRAŽIVANJE SPREMNOSTI SREDNJOŠKOLACA NA UKLJUČIVANJE U PODUZETNIŠTVO}}, } @mastersthesis{efzg:7244, author = {{Ivezić, Suzana}}, title = {{Istraživanje zadovoljstva klijenata na primjeru računovodstvenog servisa}}, } @mastersthesis{efzg:7125, author = {{Pećnjak, Marta}}, title = {{Važnost internog marketinga u primjeni upravljanja odnosima s klijentima u hotelijerstvu}}, } @mastersthesis{efzg:7116, author = {{Prebeg, Lucija}}, title = {{Istraživanje zadovoljstva sudionika sportskog događaja turističkom destinacijom}}, } @mastersthesis{efzg:6830, author = {{Car, Andrej}}, title = {{UTJECAJ INTERNETA I DRUŠTVENIH MREŽA NA EVOLUCIJU PRODAJE I RAZVOJ NOVIH PRODAJNIH MOGUĆNOSTI}}, } @mastersthesis{efzg:6794, author = {{Banko, Mihael}}, title = {{MARKETINŠKE KONCEPCIJE U INDUSTRIJI VODE U BOCI U REPUBLICI HRVATSKOJ}}, } @mastersthesis{efzg:6747, author = {{Vranešević, Pavao}}, title = {{ISTRAŽIVANJE UTJECAJA SPONZORSTVA NA REPUTACIJU I IMIDŽ SPONZORA I SPORTSKIH KLUBOVA}}, } @mastersthesis{efzg:6230, author = {{Jurić, Vedrana}}, title = {{Istraživanje motivacije korisnika za praćenjem sportaša na društvenim mrežama}}, } @mastersthesis{efzg:5755, author = {{Husinec, Anamaria}}, title = {{VAŽNOST ISTRAŽIVANJA ZADOVOLJSTVA KORISNIKA U UNAPREĐENJU PODUZETNIČKE USPJEŠNOSTI U MLJEKARSKOJ INDUSTRIJI}}, } @mastersthesis{efzg:5099, author = {{Dimitriev, Anja}}, title = {{Istraživanje zadovoljstva kupaca internet trgovinom u malom i srednjem poduzetništvu}}, } @mastersthesis{efzg:4949, author = {{Banjac, Ilijana}}, title = {{Implikacije umjetne inteligencije u marketingu}}, } @mastersthesis{efzg:4817, author = {{Jajetić, Daniel}}, title = {{Marketinški čimbenici kao determinanta promjene ponašanja potrošača u korist odabira privatne marke}}, } @mastersthesis{efzg:4774, author = {{Žilić, Tomislav}}, title = {{Implementacija zajedničkog uslužnog centra kao efikasnog poslovnog modela u ICT industriji}}, } @mastersthesis{efzg:4640, author = {{Vukčević, Martina}}, title = {{Istraživanje razloga promjene banke u poslovanju s građanstvom}}, } @mastersthesis{efzg:4554, author = {{Ostojić, Paula}}, title = {{Istraživanje utjecaja korisničkog iskustva na telekomunikacijskom tržištu u Republici Hrvatskoj}}, } @mastersthesis{efzg:4122, author = {{Sraka, Helena}}, title = {{Ključni aspekti lojalnosti u ugostiteljstvu}}, } @mastersthesis{efzg:4237, author = {{Vuletić, Ljubica}}, title = {{Lojalnost potrošača specijaliziranih prodavaonica zdrave hrane}}, } @mastersthesis{efzg:4014, author = {{Brnabić, Veronika}}, title = {{Percepcija potrošača o njihovoj ulozi u međuosobnoj komunikaciji u kategoriji modnih odjevnih proizvoda}}, } @mastersthesis{efzg:4287, author = {{Ćerdić, Arijana}}, title = {{Uključenost ženske populacije u kategoriju proizvoda za njegu lica i kriteriji njihovog odabira}}, } @mastersthesis{efzg:4247, author = {{Juričić, Matea}}, title = {{Uloga utjecajnih osoba u upravljanju odnosima s klijentima}}, } @mastersthesis{efzg:4038, author = {{Vori, Mario}}, title = {{Franšiza u funkciji stjecanja konkurentske prednosti}}, } @mastersthesis{efzg:3795, author = {{Marić, Anamarija}}, title = {{Istraživanje zadovoljstva korisnika Drvno-tehnološkom konferencijom}}, } @mastersthesis{efzg:3804, author = {{Rupčić, Maja}}, title = {{Istraživanje zadovoljstva sudionika sportskog događaja u funkciji razvoja specifičnih oblika poduzetništva}}, } @mastersthesis{efzg:3818, author = {{Suša, Katarina}}, title = {{Poduzetnička orijentacija ravnatelja u osnovnim školama u Republici Hrvatskoj}}, } @mastersthesis{efzg:3786, author = {{Butorac, Mia}}, title = {{Društvene mreže u funkciji poticanja lojalnosti potrošača modnih odjevnih maraka}}, } @mastersthesis{efzg:3812, author = {{Pušić, Patricia}}, title = {{KOMPARATIVNA ANALIZA KROSKULTURNIH DIMENZIJA MEĐUNARODNOG POSLOVNOG PREGOVARANJA}}, } @mastersthesis{efzg:4163, author = {{Pević, Nikola}}, title = {{Mobilne aplikacije u funkciji kanala za distribuciju prehrambenih proizvoda}}, } @mastersthesis{efzg:4130, author = {{Jakovljević, Ana}}, title = {{Prodaja cjelovitih uređenja poslovnih prostora na poslovnom tržištu}}, } @mastersthesis{efzg:3967, author = {{Pintar, Valentina}}, title = {{Stavovi mladih prema globalnim i lokalnim markama proizvoda}}, } @mastersthesis{efzg:4129, author = {{Ćurčić, Areta}}, title = {{Uloga aktivnosti unapređenja prodaje u stvaranju dodatne vrijednosti za potrošača na tržištu proizvoda široke potrošnje u Republici Hrvatskoj}}, } @mastersthesis{efzg:3240, author = {{Barunović, Mario}}, title = {{ISTRAŽIVANJE ZADOVOLJSTVA I LOJALNOSTI KORISNIKA LANACA RESTORANA BRZE HRANE}}, } @mastersthesis{efzg:3233, author = {{Beštak, Katarina}}, title = {{Istraživanje razine primjene upravljanja odnosima s klijentima u telekomunikacijskoj industriji}}, } @mastersthesis{efzg:3219, author = {{Sakoman, Dino}}, title = {{Istraživanje utjecaja kvalitete usluge i zadovoljstva na e-lojalnost kod online kupovine odjeće}}, } @mastersthesis{efzg:3551, author = {{Gustec, Silvija}}, title = {{Utjecaj primjene strategije upravljanja odnosima s klijentima na zadovoljstvo korisnika bankarskih usluga u Republici Hrvatskoj}}, } @mastersthesis{efzg:2620, author = {{Mandić, Lucijana}}, title = {{Izazovi u organizaciji sportskog događaja}}, } @mastersthesis{efzg:2640, author = {{Štahan, Matija}}, title = {{Potrošačka motivacija prilikom odabira električnih automobila}}, } @mastersthesis{efzg:2623, author = {{Hranj, Ivana}}, title = {{SLIČNOSTI I RAZLIKE U KUPNJI I KRITERIJIMA ODABIRA OSOBNOG AUTOMOBILA S OBZIROM NA SPOL}}, } @mastersthesis{efzg:2566, author = {{Ivančić, Iva}}, title = {{Istraživanje primjene digitalnog marketinga u hrvatskoj poslovnoj praksi}}, } @mastersthesis{efzg:3983, author = {{Petrović, Ivana}}, title = {{ISTRAŽIVANJE ULOGE I VAŽNOSTI PRODAJNIH EDUKACIJA U HRVATSKOJ LJEKARNIČKOJ PRAKSI}}, } @mastersthesis{efzg:3708, author = {{Marić, Ana}}, title = {{Istraživanje učinka pojedinih čimbenika na zadovoljstvo i lojalnost u telekomunikacijskoj industriji}}, } @mastersthesis{efzg:2521, author = {{Hrvoj, Lorena}}, title = {{Percepcija kupaca o prikladnosti privatnih marki kao poklona}}, } @mastersthesis{efzg:2268, author = {{Dujić, Lina}}, title = {{ISTRAŽIVANJE UTJECAJA INOVATIVNOSTI USLUGA AVIOPRIJEVOZNIKA NA LOJALNOST PUTNIKA PRVE KLASE}}, } @mastersthesis{efzg:2252, author = {{Sopina, Nikolina}}, title = {{SPECIFIČNOSTI PRIMJENE DRUŠTVENE ODGOVORNOSTI MARKETINGA U OBITELJSKIM PODUZEĆIMA}}, } @mastersthesis{efzg:2505, author = {{Bulić, Katarina}}, title = {{Važnost implementacije CRM u mala i srednja poduzeća na primjeru turističkog sektora}}, } @mastersthesis{efzg:2397, author = {{Pejić, Matea}}, title = {{PROIZVODNE INOVACIJE U SEGMENTU ROBE ŠIROKE POTROŠNJE}}, } @mastersthesis{efzg:2264, author = {{Galfi, Albert}}, title = {{Uloga novih medija u kupnji i prodaji smještajnih usluga u turizmu}}, } @mastersthesis{efzg:2504, author = {{Jovanović, Bojan}}, title = {{Uspješnost programa lojalnosti u barovima}}, } @mastersthesis{efzg:2306, author = {{Malić, Martina}}, title = {{Istraživanje motiva održavanja fizičke aktivnosti na primjeru ustrajne motivacije polaznika joga centra}}, } @mastersthesis{efzg:1314, author = {{Kovačević, Anđela}}, title = {{Motivi potrošača za promjenom opskrbljivača električne energije}}, } @mastersthesis{efzg:1752, author = {{Virovac, Katarina}}, title = {{Strategija distribucije luksuzne modne marke}}, } @mastersthesis{efzg:1875, author = {{Zečević, Petra}}, title = {{Stavovi potrošača prema oglašavanju putem sporta,sportaša i sportskih događaja}}, } @mastersthesis{efzg:1286, author = {{Ćužić, Martina}}, title = {{Utjecaj inovacija na ponašanje potrošača}}, } @mastersthesis{efzg:2158, author = {{Roca, Josip}}, title = {{Unapređenje procesa prodaje medicinskih dijagnostičkih uređaja na tržištu Republike Hrvatske}}, } @phdthesis{efzg:321, author = {{Blažević, Zrinka}}, title = {{Utjecaj perifernih motivatora kao marketinških alata na posttransakcijsku lojalnost davatelja krvi}}, } @mastersthesis{efzg:796, author = {{Budimir, Dalia}}, title = {{ANALIZA MARKETINŠKIH PRISTUPA PODUZEĆA NA TRŽIŠTU BIJELE TEHNIKE}}, } @mastersthesis{efzg:1465, author = {{Vuković, Lea}}, title = {{Metode unapređenja kvalitete usluge}}, } @mastersthesis{efzg:1277, author = {{Vladić, Nikola}}, title = {{VAŽNOST MARKETINGA DOGAĐAJA U RAZVOJU E-SPORTA}}, } @mastersthesis{efzg:644, author = {{Cvek, Andrea}}, title = {{IZAZOVI U IZGRADNJI ZADOVOLJSTVA KLIJENATA KOD NISKOBUDŽETNIH ZRAKOPLOVNIH PODUZEĆA}}, } @mastersthesis{efzg:1684, author = {{Švenda, Željka}}, title = {{Kupovna orijentacija muškarca prilikom odabira odjevnih proizvoida}}, } @mastersthesis{efzg:1441, author = {{Devčić, Petra}}, title = {{Ponašanje potrošača pri kupnji božićnih poklona}}, } @mastersthesis{efzg:1247, author = {{Tarade, Mirela}}, title = {{Važnost marke, cijene i zemlje porijekla u kupovini jakih alkoholnih pića}}, } @mastersthesis{efzg:2094, author = {{Jelić, Nikola}}, title = {{Društveni mediji kao alat destinacijskog marketinga i njihova primjena od strane hrvatskih turističkih organizacija}}, } @mastersthesis{efzg:1436, author = {{Jelinić, Mia}}, title = {{Istraživanje mogućnosti primjene modela analize profitabilnosti kupaca u maloprodaji}}, } @mastersthesis{efzg:308, author = {{Petek, Vedran}}, title = {{MIRISNI MARKETING I NJEGOVA PRIMJENA U REPUBLICI HRVATSKOJ}}, } @mastersthesis{efzg:2184, author = {{Parmać, Zoran}}, title = {{Opravljanje odnosima s klijentima u hotelskim lancima na primjenu hotela Baška d.d.}}, } @mastersthesis{efzg:1556, author = {{Karalić, Ljubica}}, title = {{Uloga obilježja proizvida u percepciji kvalitete privatnih maraka}}, } @mastersthesis{efzg:1257, author = {{Neđeral, Marija}}, title = {{Zadovoljstvo korisnika turističkih kartica}}, } @mastersthesis{efzg:1289, author = {{Maras, Ivana}}, title = {{Razlike među spolovima u procesu kupnje sportske opreme}}, } @mastersthesis{efzg:1431, author = {{Jandrić, Nina}}, title = {{Percepcija poslovne etike u marketingu naftnih poduzeća}}, } @mastersthesis{efzg:1694, author = {{Šafarić, Luka}}, title = {{Elektronički kanali distribucije - specifičnosti grupne kupovine}}, } @mastersthesis{efzg:1424, author = {{Peter, Tina}}, title = {{Istraživanje stavova ciljnog segmenta prema modelu financiranja obrnutom hipotekom}}, } @mastersthesis{efzg:1598, author = {{Šimunac, Jelena}}, title = {{Istraživanje zadovoljstva i lojalnosti korisnika usluge mobilnog bankarstva u Hrvatskoj}}, } @mastersthesis{efzg:1592, author = {{Benzon, Martina}}, title = {{Razlika neuromarketinškog pristupa i mjerenja percepcije u evaluaciji oglasa}}, } @mastersthesis{efzg:1519, author = {{Rešetar, Mateja}}, title = {{Istraživanje zadovoljstva studenata bankovnim uslugama}}, }