pid type title authors mentors source_title published_date url doi isbn issn eissn efzg:12046 thesis "Uloga društvenih medija u prikupljanju sredstava neprofitnih organizacija" "Perhat, Lorena" efzg:11297 thesis "Utjecaj povezujućeg društvenog kapitala članova sportskog kluba na stavove članova o klubu" "Devunić, Mihael" efzg:11169 thesis "Utjecaj inovativnih digitalnih alata u internim komunikacijama poduzeća" "Vareško, Karla" efzg:11487 thesis "Čimbenici koji utječu na percipiranu vrijednost korištenja glazbenih streaming servisa" "Kerep, Petra" efzg:10983 thesis "Neuromarketing: igniting consumer emotions for enhanced market performance" "Tišma, Tamara" efzg:10592 thesis "Impact of artificial intelligence on digital marketing" "Radaković, Mia" efzg:10365 dissertation "The role of open innovation and absorptive capacity in new product development performance in the Republic of Croatia" "Obradović Posinković, Tena" efzg:9255 thesis "Analiza čimbenika koji utječu na prihvaćanje novog proizvoda" "Jelaska, Lovro" efzg:9253 thesis "Impact of Digitalization on Marketing Practices" "Javor, Filip" efzg:9567 thesis "PERCIPIRANI UTJECAJ UTJECAJNIH OSOBA NA DRUŠTVENIM MREŽAMA NA PROCES DONOŠENJE ODLUKE O KUPOVINI" "Dragoje, Ivana" efzg:9198 thesis "Percipirani utjecaj umjetne inteligencije na iskustvo potrošača" "Žili, Lana" efzg:9224 thesis "Primjena teorije igara u odlučivanju o marketinškim strategijama" "Lekić, Braslav" efzg:8513 thesis "Specifičnosti marketinških strategija na tržištu medicinskih tehnoloških proizvoda" "Stojić, Antonio" efzg:7969 thesis "Using loyalty programs as tools of marketing" "Raos, Hrvoje" efzg:7823 thesis "The role of disruptive innovation in the development of luxury watch industry" "Čukman, Marko" efzg:7033 thesis "Impulsive buying behaviour and the influencing factors" "Radlović, Dora" efzg:6510 thesis "INOVACIJE POSLOVNIH MODELA NA TRŽIŠTU LUKSUZNIH PROIZVODA" "Lacić, Jakov" efzg:6271 thesis "Implikacije tehnologije umjetne inteligencije na oglašavanje putem digitalnih medija" "Lacković, Klara" efzg:6380 thesis "UTJECAJ ZEMLJE PODRIJETLA NA OČEKIVANU KVALITETU OBRAZOVNE USLUGE" "Plašć, Monika" efzg:5497 thesis "UTJECAJ DRUŠTVENOG DISTANCIRANJA NA NAČIN KORIŠTENJA DRUŠTVENIH MREŽA KOD PRIPADNIKA GENERACIJE Y" "Šulić, Emma" efzg:4975 thesis "Korištenje društvenih mreža u komunikaciji neprofitnih organizacija" "Kozlek, Silvija" efzg:4927 thesis "Uloga stava o turističkoj destinaciji u pojedinim fazama procesa donošenja odluke o sudjelovanju na poslovnom događaju" "Buljan, Marijan" efzg:4855 thesis "Uloga razvoja digitalnih tehnologija u procesu donošenja odluke o kupovini" "Bučić, Domagoj" efzg:4672 thesis "Uloga digitalnih platformi u razvoju ekonomije dijeljenja" "Cicvarić, Mihaela" efzg:4355 thesis "Analiza percipiranog utjecaja komunikacije putem utjecajnih osoba na namjeru kupovine kozmetičkih proizvoda" "Puhalo, Mihaela" efzg:4184 thesis "Izgradnja percepcijskog monopola kroz upravljanje iskustvom potrošača u kontekstu nediferenciranih proizvoda" "Keleminić, Kristijan" efzg:4291 thesis "Komparativna analiza uloge umjetne inteligencije u procesu odlučivanja o kupovini" "Cetina, Christian Juraj" efzg:4177 thesis "Uloga društvenih mreža u procesu donošenja odluke o turističkoj destinaciji" "Radonić, Bernard" efzg:4207 thesis "Uloga pripovijedanja iz perspektive marke (eng. brand storytelling) u angažiranosti potrošača na društvenim medijima" "Jurak, Martina" efzg:4147 thesis "Uloga umjetne inteligencije u organizacijskoj strukturi ambideksterne organizacije" "Nemčić, Tin" efzg:4185 thesis "Uloga umjetne inteligencije u procesu donošenja odluke o kupovini" "Kesić, Alen" efzg:4265 thesis "Utjecaj emocionalnih i racionalnih apela na stav potrošača o marki deterdženta" "Grđan, Marija" efzg:4213 thesis "Utjecaj karakteristika objava na društvenim mrežama na uključenost pratitelja društvenih stranica sportskih klubova" "Horvat, Kristina" efzg:3093 thesis "Komparativna analiza stavova o oglasima na Facebooku i Instagramu s obzirom na životnu dob korisnika te intenzitet korištenja društvenih mreža" "Stipić, Anđa" efzg:3672 thesis "Uloga marketinške komunikacije putem digitalnih platformi u procesu odabira poslodavca" "Dražetić, Monika" efzg:3024 thesis "Utjecaj karakteristika objava na društvenim mrežama na percepiju poslodavca" "Vlatković, Patricia" efzg:2926 thesis "Strategije diferencijacije radijskih postaja na radijskom tržištu Republike Hrvatske" "Bijelić, Marko" efzg:2673 dissertation "Utjecaj sadržaja na društvenim medijima nacionalnih turističkih zajednica na angažiranost potrošača i namjeru posjeta odredištu" "Vidić, Gabrijela" efzg:2566 thesis "Istraživanje primjene digitalnog marketinga u hrvatskoj poslovnoj praksi" "Ivančić, Iva" efzg:2268 thesis "ISTRAŽIVANJE UTJECAJA INOVATIVNOSTI USLUGA AVIOPRIJEVOZNIKA NA LOJALNOST PUTNIKA PRVE KLASE" "Dujić, Lina" efzg:2479 thesis "Utjecaj prikupljanja osobnih podataka i povjerenja prema web stranici na zabrinutost za privatnost u online okruženju" "Strinavić, Matea" efzg:1317 thesis "ULOGA KO-KREGACIJE U STVARANJU LOJALNIH ODNOSA IZMEĐU POTROŠAČA I PODUZEĆA" "Šimunović, Martina" efzg:1954 thesis "Motivi za angažiranost potrošača u razvoju novog proizvoda u optičkoj industriji" "Orešković, Anamarija" efzg:1914 thesis "Analiza utjecaja razine korištenja pojedinog alata on line komunikacije na zadovoljstvo potrošača odabranom destinacijom" "Vašarević, Ivana" efzg:1835 thesis "Analiza utjecaja naglašenosti pozicioniranja marke u sadržaj i stava prema sadržaju na stav potrošača prema komuniciranoj marki" "Krstić, Ana" efzg:1517 thesis "Analiza utjecaja karakteristika procesa donošenja odluke o kupovini na zadovoljstvo potrošača odabirom" "Živković, Fran" efzg:1116 thesis "STRATEŠKI NASTUP NA TRŽIŠTU KREATIVNIH PROIZVODA" "Stipić, Mislav" efzg:1514 thesis "Analiza utjecaja percipirane korisnosti i hedonističkog zadovoljstva na razinu korištenja društvenih mreža" "Ugljarević, Matea" efzg:1592 thesis "Razlika neuromarketinškog pristupa i mjerenja percepcije u evaluaciji oglasa" "Benzon, Martina" efzg:1867 thesis "Razvijenost društvene elektroničke trgovine u Republici Hrvatskoj" "Markić, Ante" efzg:2257 thesis "Studija Miles i Snow tipologije na primjeru tržišta deterdženata za pranje rublja U Hrvatskoj" "Lakić, Ana" efzg:1433 thesis "Uloga sponzorstva u upravljanju markom u bankarskom sektoru" "Kokan, Marija" efzg:2019 thesis "Utjecaj izvora informacija na karakteristike procesa donošenja odluke o kupovini putem interneta" "Krdžalić, Ines" efzg:1307 thesis "Analiza utjecaja dominantne filozofije web stranice na stavove potrošaća o web stranici" "Pandžić, Mario" efzg:2060 thesis "Utjecaj prikrivenog oglašavanja na percepcije djece kao potrošača" "Vrbanec, Emilija" efzg:1893 thesis "Apel na strah i njegov utjecaj na potrošače" "Novak, Simona" efzg:1523 thesis "Strategija pozicioniranja sponzorstvima na televiziji" "Pelko, Zvonimir"