TY - THES ID - efzg:12094 TI - Analiza utjecaja ambalaže i životnog stila na kupovinu prehrambenih proizvoda kod generacija Y i Z AU - Boljanović Rojka, Lara DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - efzg:12105 TI - Uloga društvenih mreža prilikom odlučivanja potrošača pripadnika generacije Z o odabiru turističke destinacije AU - Janković, Karla DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - efzg:12056 TI - Uloga digitalne prisutnosti trgovačkih lanaca na društvenim medijima u namjeri kupnje potrošača generacije Z AU - Cikoja, Franka DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - efzg:11991 TI - Stavovi i cjenovna osjetljivost potrošača u kategoriji održivih modnih proizvoda AU - Vučković, Stefanie Anna DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - efzg:11986 TI - Stavovi o vizualnom sadržaju turističkih destinacija na Instagramu AU - Legin, Lea DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - efzg:11974 TI - Uloga personalizacije sadržaja na društvenim medijima u percepciji kvalitete i lojalnosti marki AU - Domazet, Marko DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - efzg:11953 TI - Povezanost utjecajnih osoba s preferencijama potrošača u industriji električnih uređaja za osobnu njegu AU - Žunec Veliki, Kristijan DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - efzg:11940 TI - Uloga kredibiliteta utjecajnih osoba u oblikovanju stavova i namjeri kupnje njihovih proizvoda i usluga AU - Marolin, Tea DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - efzg:11923 TI - Stavovi i namjere ponašanja potrošača u kategoriji organskih prehrambenih proizvoda AU - Kralj, Marta DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - efzg:11914 TI - Čimbenici utjecaja na namjeru kupnje marke u kategoriji proteinskih suplemenata AU - Jančik, Karla DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - efzg:11192 TI - Iskustva menadžera u djelatnosti događaja s marketingom sadržaja AU - Marković, Ivan DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - efzg:11263 TI - Istraživanje motiva potrošača u angažmanu na profilima marki na društvenim mrežama AU - Prpić, Tena DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - efzg:11208 TI - Istraživanje stavova generacije Y prema oglašavanju putem utjecajnih osoba AU - Jerger, Petra DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - efzg:11724 TI - Perspektiva krajnjih potrošača o aktivnostima e-mail marketinga te percipiranim promjenama uslijed pandemije Covid-19 AU - Ljuban, Leonarda DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - efzg:11228 TI - Programi lojalnosti u maloprodaji Republike Hrvatske AU - Pilko, Dolores DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - efzg:11360 TI - Specifičnosti ponude vrijednosti utjecajnih osoba AU - Dujić, Ana-Marija DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - efzg:11281 TI - Uloga društvenih mreža u promociji maloprodajnih lanaca u Hrvatskoj AU - Režić, Goran DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - efzg:11416 TI - Uloga elektroničke usmene predaje u procesu donošenja odluke o kupnji mobilnih uređaja putem interneta AU - Ludaš, Sara DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - efzg:11432 TI - Uloga komunikacije marke putem društvenih mreža u izgradnji povjerenja i lojalnosti potrošača AU - Ljubičić, Anđela DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - efzg:11172 TI - Uloga različitih vrijednosti sadržaja kod upravljanja sadržajem marke u digitalnom okruženju AU - Lisac, Lea DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - efzg:11838 TI - Uloga umjetne inteligencije u kreativnim aspektima marketinške komunikacije AU - Merle, Petra DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - efzg:11389 TI - Utjecaj negativnih recenzija na proces donošenja odluke o rezervaciji hotelskog smještaja putem Interneta AU - Pervan, Barbara DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - efzg:11139 TI - Specifičnosti marketinga sadržaja i oglašavanja marki farmaceutskih proizvoda na društvenim medijima AU - Vori, Mario DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - efzg:11133 TI - Stavovi potrošača generacije Z o kupnji putem interneta AU - Glasnović, Antun DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - efzg:11141 TI - Uloga ambalaže u percepciji rizika privatnih marki kozmetičkih proizvoda AU - Švenda, Anamarija DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - efzg:11580 TI - Uloga atmosfere mobilne aplikacije kod namjere kupnje modnih proizvoda AU - Matić, Ružica DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - efzg:11339 TI - Uloga digitalnih kanala u procesu donošenja odluke o kupnji proizvoda MedTech industrije od strane medicinskih djelatnika AU - Golubić, Dorotea DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - efzg:11135 TI - Uloga humora u angažmanu potrošača na društvenim mrežama AU - Glasnović, Ivan DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - efzg:11171 TI - Uloga percipiranog kredibiliteta utjecajnih osoba u namjeri kupnje modnih proizvoda na digitalnim platformama AU - Džalto, Sara DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - efzg:11180 TI - Uloga čimbenika NFC mobilnog plaćanja u stvaranju lojalnosti generacije Z prema trgovcima AU - Matić, Tomislav DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - efzg:11757 TI - Korištenje utjecajnih osoba u marketinškoj komunikaciji luksuznih proizvoda na društvenim medijima AU - Žalac Javor, Maja DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - efzg:11222 TI - Uloga principa utjecaja u kontekstu digitalnog marketinga AU - Bogojević, Tea DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - efzg:11081 TI - Uloga projekata Europske unije u jačanju financijskih kapaciteta neprofitnih organizacija AU - Čačković, Terezija DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - efzg:11111 TI - Uloga vanjskih obilježja proizvoda u namjeri kupnje vina hrvatskih vinskih regija AU - Drveni, Marinela DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - efzg:11014 TI - Uloga društvenih mreža u čitanosti internetskih portala AU - Redžepagić, Hannan DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - efzg:10863 TI - Specifičnosti marketinga u digitalnom kreativnom poduzetništvu - analiza digitalnog umjetnika AU - Padovan Đurov, Branka DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - efzg:10848 TI - Uloga dimenzija percipirane vrijednosti u namjeri kupnje proizvođačkih i premijskih privatnih maraka bombonijera AU - Russo, Beatrice Maria DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - efzg:10820 TI - Percepcija korisnika o mobilnim aplikacijama za zdravlje AU - Klaić, Klara DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - efzg:10818 TI - Uloga elemenata fizičkog okruženja prodajnog mjesta u namjeri kupnje AU - Budanović, Laura DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - efzg:10798 TI - Percepcija etičnosti oglašavanja na društvenim medijima u Republici Hrvatskoj AU - Antunović, Ivana DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - efzg:10778 TI - Uloga nostalgije u izboru marke proizvoda i kupovnoj namjeri potrošača AU - Jakopinčić, Stela DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - efzg:10733 TI - Motivi upisa i zadovoljstvo polaznika MBA studija AU - Žugčić, Monika DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - efzg:10727 TI - Identifikacija motiva korištenja i čimbenika angažmana sa sadržajem virtualnih zajednica marke na Facebooku AU - Torinek, Mia DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - efzg:10720 TI - Optimizacija korisničkog iskustva na web prodavaonicama putem 10 Nielsenovih heuristika upotrebljivosti AU - Kuzmić, Martina DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - efzg:10734 TI - Istraživanje stavova potrošača o remarketing oglasima na društvenim medijima AU - Drešar, Sara DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - efzg:10714 TI - Motivacijski čimbenici u generiranju elektroničke usmene predaje na društvenim medijima AU - Krapić, Viktoria DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - efzg:10710 TI - Uloga motiva kupnje i privlačnosti platforme kod zadovoljstva korisnika prilikom online kupovine hrane AU - Sučić, Hrvoje DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - efzg:10726 TI - Važnost zemlje podrijetla proizvoda za cjenovnu osjetljivost potrošača AU - Jugović, Monika DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - efzg:10735 TI - Stavovi potrošača o kupovini luksuznih marki putem interneta AU - Tadić, Anamarija DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - efzg:10669 TI - Uloga analiza vanjskog okruženja digitalnog marketinga u modnoj industriji AU - Mudrinić, Željka DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - efzg:10670 TI - Uloga marketinga na društvenim medijima u razvoju svijesti o marki i lojalnost marki AU - Ravlić, Karla DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - efzg:10690 TI - Istraživanje zadovoljstva kupaca personaliziranih proizvoda AU - Pašić, Ema DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - efzg:10723 TI - Istraživanje zadovoljstva kupaca u online trgovini odjeće AU - Toromanović, Nina DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - efzg:10667 TI - Uloga utjecajnih osoba prilikom kupovine kućanskih uređaja AU - Lučić, Niko DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - efzg:10599 TI - Zadovoljstvo kupaca programima lojalnosti na maloprodajnom tržištu u Republici Hrvatskoj AU - Mikulčić, Vanessa DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - efzg:10563 TI - Čimbenici lojalnosti kupaca u industriji restorana AU - Forko, Lana DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - efzg:10419 TI - Percepcija osobnog imidža i imidža modnih maraka u kategoriji odjevnih predmeta kod mladih poslovnih žena AU - Baća, Nikolija DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - efzg:10545 TI - The impact of customer relationship management (CRM) activities on brand image and purchase intentions AU - Vranešević, Tija DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - efzg:10379 TI - Istraživanje uloge percepcije utjecajnih osoba na razinu preporuke i praćenja krajnjih korisnika na društvenim medijima u Hrvatskoj AU - Lukanović, Ivana DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - efzg:10362 TI - Učinak društvenih mreža na povezanost potrošača s luksuznim markama AU - Miše, Margita DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - efzg:10301 TI - Digitalna transformacija kroz primjenu Software-as-a-Service rješenja u Business-to-Business modelu za vrijeme COVID-19 AU - Starešina, Ivo DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - efzg:10281 TI - Percepcija mobilnog oglašavanja kod generacije Z AU - Zebić, Lucija DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - efzg:10270 TI - Uloga karakteristika mobilnih aplikacija u izgradnji lojalnosti marki AU - Gradinščak, Sebastijan DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - efzg:10229 TI - Vrednujući kriteriji i vrste utjecaja referentnih grupa prilikom odabira opreme za bebe AU - Bunčec, Maja DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - efzg:10107 TI - Percipirana vrijednost i percipirani rizici u kupnji električnih automobila AU - Slapničar, Petar DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - efzg:10093 TI - Primjena umjetne inteligencije u marketinškim i prodajnim aktivnostima AU - Lišanin, Luka DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - efzg:10080 TI - Zemlja proizvodnje kao odrednica percepcije luksuznosti marke AU - Budiša, Ana DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - efzg:10079 TI - Panično kupovno ponašanje potrošača tijekom pandemije COVID-19 AU - Mađer, Anamarija DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - efzg:9964 TI - Primjena marketinških aktivnosti u prevoditeljskoj djelatnosti AU - Treger, Ana DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - efzg:9869 TI - Načini raspolaganja odjećom i ekološka osviještenost potrošača pripadnika generacije Y AU - Janjac, Ivana DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - efzg:9726 TI - Primjena teorije planiranog ponašanja u objašnjenju potrošačeve namjere smanjivanja otpada koji nastaje od hrane AU - Zadravec, Paula DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - efzg:9732 TI - Stavovi potrošača prema proširenjima marke zelenim proizvodima AU - Pavleković, Andrea DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - efzg:9725 TI - UKLJUČENOST POTROŠAČA I NJIHOVA PERCEPCIJA RIZIKA I KORISTI U KUPNJI NAMJEŠTAJA PUTEM INTERNETA AU - Vlašić, Lucija DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - efzg:9762 TI - ULOGA TEHNIKE UVIDA U KORISNIKE U PROCESU OBLIKOVANJA KORISNIČKOG ISKUSTVA U DIGITALNOM OKRUŽENJU AU - Luketić, Brigita DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - efzg:9716 TI - Uloga online recenzija u kupnji kozmetičkih i modnih proizvoda putem interneta AU - Duvnjak, Ružica DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - efzg:9608 TI - ISTRAŽIVANJE NAVIKA KORIŠTENJA DRUŠTVENIH MREŽA MEĐU RAZLIČITIM GENERACIJSKIM SKUPINAMA AU - Kontin, Ivana DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - efzg:9641 TI - ISTRAŽIVANJE ULOGE REZERVACIJE PRIVATNOG SMJEŠTAJA PREKO MANJE POZNATIH PLATFORMI NA ZADOVOLJSTVO KORISNIKA AU - Alviž, Iva DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - efzg:9637 TI - Istraživanje uloge edukativnog marketinga sadržaja usmjerenog na poduzeća AU - Bakić, Jelena DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - efzg:9718 TI - OČEKIVANJA I CILJEVI DIGITALNOG MARKETINGA U SPONZORIRANJU HRVATSKIH SPORTSKIH SUBJEKATA AU - Rešetar, Tin DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - efzg:9729 TI - Uloga online recenzija u procesu donošenja odluke o kupnji proizvoda u modnim aplikacijama AU - Marković, Petra DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - efzg:9936 TI - Uloga osobnosti, vanjskog prestiža i reputacije u razvoju imidža marke u visokoškolskom obrazovanju AU - Pandžić, Lucija DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - efzg:9452 TI - Istraživanje primjene upravljanja odnosima s klijentima u online kupovini odjeće AU - Buzatović, Borna DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - efzg:9464 TI - ULOGA MARKETINGA UTJECAJNIH OSOBA IZ SVIJETA SPORTA U KUPOVNOM PONAŠANJU GENERACIJE Z AU - Prpić, Laura DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - efzg:9382 TI - Uloga društvenih medija u komunikaciji marke sportske organizacije AU - Kramarić, Valentina DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - efzg:9515 TI - Uloga komunikacije društveno odgovornog ponašanja na društvenim medijima u oblikovanju stava potrošača i namjeri elektroničke usmene predaje u kategoriji kozmetičkih proizvoda AU - Stupar, Petra DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - efzg:9830 TI - Utjecaj sponzorskih ugovora na prepoznatljivost marki na sportskom tržištu AU - Vrdoljak, Matea DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - efzg:9683 TI - LJUBAV PREMA MARKI KAO DETERMINANTA NAMJERE PONAŠANJA POTROŠAČA U MODNOJ INDUSTRIJI AU - Bazina, Nikolina DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - efzg:9399 TI - STAVOVI GENERACIJE Z PREMA DIGITALNOM OGLAŠAVANJU NA INSTAGRAMU AU - Žinić, Anamaria DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - efzg:9197 TI - ISPITIVANJE SPOSOBNOSTI RAZLIKOVANJA ORGANSKIH I SPONZORIRANIH REZULTATA PRETRAŽIVANJA KORISNIKA INTERNETSKIH PRETRAŽIVAČA AU - Zeljak, Maja DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - efzg:9459 TI - Iskustvo posjetitelja virtualnih muzeja u Republici Hrvatskoj AU - Ljevak, Tina DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - efzg:9403 TI - Odrednice namjere kupnje polugotovih i gotovih prehrambenih proizvoda AU - Škreblin Borovčak, Tea DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - efzg:9198 TI - Percipirani utjecaj umjetne inteligencije na iskustvo potrošača AU - Žili, Lana DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - efzg:9709 TI - Stavovi potrošača prema korištenju aplikacija za dostavu hrane i njihove namjere ponašanja u vrijeme pandemije COVID–19 AU - Furmek, Valentina DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - efzg:9580 TI - The Role of Customer Relationship Management Activities on Customer Satisfaction AU - Lukačević, Janko DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - efzg:9246 TI - ULOGA MOTIVA I ZNANJA KORISNIKA PRI KORIŠTENJU USLUGA MOBILNOG PLAĆANJA TEMELJENOG NA KRIPTOVALUTAMA AU - Majurec, Manuel DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - efzg:9953 TI - Uloga osobina ličnosti pri mobilnoj kupovini hedonističkih proizvoda generacija Y i Z AU - Jurakić, Anja DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - efzg:9774 TI - KRIZNA KOMUNIKACIJA NA DRUŠTVENIM MEDIJIMA U KOZMETIČKOJ INDUSTRIJI AU - Munđar, Stela DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - efzg:9143 TI - Marketinška komunikacija luksuznih modnih marki putem društvene mreže Instagram AU - Macan, Ana DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - efzg:9125 TI - The impact of brand name characteristics on creating brand perception AU - Čukman, Marko DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - efzg:9145 TI - ULOGA SITUACIJSKIH ČIMBENIKA U PROCESU DONOŠENJA ODLUKE O KUPNJI OSOBA S OŠTEĆENJIMA VIDA AU - Petrušić, Marija DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - efzg:9180 TI - Uloga percipiranog rizika u namjeri kupnje privatne modne marke u online okruženju AU - Žagar, Martina DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - efzg:9189 TI - Utjecaj marketinške komunikacije putem društvenih mreža na potrošačev stav i namjeru kupnje proizvoda brze mode AU - Bosiljevac, Katarina DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - efzg:9351 TI - Važnost virusnog marketinga za maloprodaju proizvoda modne industrije AU - Vincek, Andrea DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - efzg:9132 TI - Zadovoljstvo korištenja QR koda u mobilnom marketingu AU - Krce-Ivančić, Ana DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - efzg:9535 TI - Čimbenici utjecaja na impulzivnu online kupovinu kozmetičkih proizvoda AU - Bokun, Valentina DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - efzg:9134 TI - Uloga kredibiliteta utjecajnih osoba u izgradnji povjerenja u marke kozmetičkih proizvoda AU - Lepušić, Valentina DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - efzg:8921 TI - Percepcija mladih o uslugama digitalnih banaka AU - Kaurić, Tin DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - efzg:8800 TI - Primjena digitalnog marketinga u poslovanju malih i mikro poduzeća AU - Terzić, Lucia DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - efzg:8795 TI - Uloge obilježja potrošača vezana uz cijenu i percipirane kvalitete proizvoda u sklonosti roditelja na plaćanje više cijene za bio prehrambene proizvode za djecu AU - Mamić, Nina DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - efzg:8789 TI - Uloga eksternih izvora informacija u oblikovanju stavova roditelja o cijepljenju djece AU - Tomljenović, Ana DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - efzg:8753 TI - Razvoj mobilne aplikacije za identifikaciju kanala prodaje bezglutenskih proizvoda AU - Mostarac, Marija DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - efzg:8759 TI - ULOGA DRUŠTVENIH MREŽA KAO ALATA MARKETINGA ODNOSA U PROFESIONALNOM SPORTU AU - Škorić, Marko DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - efzg:8761 TI - Uloga imidža maloprodajnog lanca u namjeri kupnje privatne marke AU - Miljan, Klara DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - efzg:8695 TI - ULOGA MARKETINŠKIH ČIMBENIKA U PERCEPCIJI RAZLIKE U KVALITETI IZMEĐU PRIVATNIH I PROIZVOĐAČKIH MARAKA U KATEGORIJI PREHRAMBENIH PROIZVODA AU - Gečević, Helena DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - efzg:8629 TI - ISTRAŽIVANJE MOTIVA GLEDANJA ESPORTS DOGAĐAJA U REPUBLICI HRVATSKOJ AU - Peti, Irena DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - efzg:8594 TI - Uloga povezanosti s markom i potaknute nostalgije u namjeri ponašanja u kategoriji igara i igračaka AU - Fuček, Petra DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - efzg:8512 TI - Izgradnja marke turističke destinacije kroz organizaciju sportske manifestacije AU - Antolović, Antonio DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - efzg:8393 TI - Uloga sadržaja kreiranog od strane korisnika na društvenim mrežama pri odabiru pametnog telefona AU - Roje, Marko DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - efzg:8296 TI - ULOGA AMBALAŽE U ODABIRU PREHRAMBENIH PROIZVODA OD STRANE DJECE I NJIHOV UTJECAJ NA KUPOVNO PONAŠANJE RODITELJA AU - Georgiev, Karla DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - efzg:7996 TI - Imidž zemlje porijekla i namjere ponašanja potrošača u kategoriji proizvoda pametnih telefona AU - Šlibar, Dorja DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - efzg:8010 TI - Motivi, kriteriji odabira i načini traženja informacija od strane potrošača pripadnika generacije Y u kupnji prirodnih kozmetičkih proizvoda AU - Matušek, Iva DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - efzg:8073 TI - Nostalgia proneness and the role of products with nostalgic elements in consumers' consumption preferences AU - Mišić, Petra DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - efzg:7989 TI - ULOGA HEDONISTIČKIH I UTILITARNIH MOTIVA PRI ONLINE I FIZIČKOJ KUPOVINI ODJEĆE I PREHRAMBENIH PROIZVODA AU - Lovrić, Ivana DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - efzg:7911 TI - ČIMBENICI MARKETINGA UTJECAJNIH OSOBA KOJI POTIČU PRATITELJE NA FIZIČKU AKTIVNOST AU - Šipić, Antonia DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - efzg:8018 TI - Istraživanje uloge atributa imidža sportaša u razvoju lojalnosti potrošača AU - Balgač, Ema DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - efzg:7886 TI - Lojalnost potrošača u sportskom marketingu AU - Dujmović, Romana DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - efzg:8028 TI - MOTIVI POTROŠAČA ZA ŠIRENJEM ELEKTRONIČKE USMENE PREDAJE U VIRTUALNIM GRUPAMA AU - Majetić, Dea DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - efzg:8158 TI - Uloga kvalitete usluge i imidža prodavaonice u izgradnji imidža i namjeri kupnje privatne marke AU - Ivandić, Katarina DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - efzg:7821 TI - Važnost svekanalnog pristupa u upravljanju korisničkim iskustvom AU - Arcella, Laura DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - efzg:7775 TI - Analiza odrednica sportske potrošnje segmenta generacije Z AU - Cota, Davor DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - efzg:7794 TI - Primjena umjetne inteligencije u kontekstu digitalnog marketinga AU - Horvat, Martina DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - efzg:7768 TI - Razlozi formiranja i ponašanje potrošačkih “plemena” na primjeru kolekcionara gramofonskih ploča AU - Lalić, Marin DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - efzg:7715 TI - Uloga internog marketinga u izgradnji privrženosti zaposlenika marki poslodavca u hrvatskoj IT industriji AU - Banović, Matea DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - efzg:7384 TI - PERCEPCIJA USLUGA MOBILNOG PLAĆANJA KOD MLADIH KORISNIKA AU - Baltić, Dominik DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - efzg:7304 TI - Promocijske aktivnosti glazbenika s ciljem stvaranja interesa i uzbuđenja prije lansiranja novog proizvoda AU - Mezak, Martina DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - efzg:7114 TI - Čimbenici utjecaja na impulzivnu online kupovinu u modnoj industriji AU - Petrović, Ana DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - efzg:7104 TI - ISTRAŽIVANJE SPREMNOSTI SREDNJOŠKOLACA NA UKLJUČIVANJE U PODUZETNIŠTVO AU - Domović, Ivona DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - efzg:6989 TI - Uloga retro ambalaže u komunikaciji nasljeđa marke AU - Kovačević, Dora DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - efzg:6775 TI - Uloga percipiranog rizika u namjeri kupnje privatnih marki u kategoriji proizvoda za bebe AU - Bagić, Laura DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - efzg:6292 TI - KUPOVNA ORIJENTACIJA ZAPOSLENIH ŽENA I MUŠKARACA U KUPNJI PROIZVODA ŠIROKE POTROŠNJE AU - Mazić, Daria DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - efzg:6405 TI - Tehnika pripovijedanja kod razvoja sadržaja u upravljanju markom AU - Ros, Antonio DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - efzg:6491 TI - Roditeljski stil odgoja i uloga roditelja u kupovnom ponašanju djece AU - Rugan, Matea DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - efzg:6301 TI - Stavovi studenata prema novcu i njihova sklonost kompulzivnom kupovnom ponašanju AU - Omrčen, Petra DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - efzg:6287 TI - ULOGA AMBALAŽE U PERCEPCIJI SIGURNOSTI PRIVATNIH I PROIZVOĐAČKIH MAR AU - Štefanec, Tamara DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - efzg:6332 TI - ULOGA ZADOVOLJSTVA I POVEZANOSTI S MARKOM U IZGRADNJI LOJALNOSTI MARKI PAMETNIH TELEFONA AU - Lovrić, Aleksandra DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - efzg:6335 TI - Uloga nostalgije u poticanju angažiranosti potrošača u digitalnom okruženju AU - Kolak, Ana-Marija DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - efzg:6419 TI - Utjecaj osobnosti marke na izgradnju lojalnosti nostalgičnim markama AU - Čičak, Katarina DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - efzg:6230 TI - Istraživanje motivacije korisnika za praćenjem sportaša na društvenim mrežama AU - Jurić, Vedrana DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - efzg:6038 TI - Istraživanje zadovoljstva i lojalnosti klijenata u segmentu ruralnog turizma na području Republike Hrvatske AU - Panifer, Ivona DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - efzg:6243 TI - ULOGA DRUŠTVENO ODGOVORNOG PONAŠANJA U OBLIKOVANJU STAVA PREMA MODNOJ MARKI AU - Bosner, Lea DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - efzg:5915 TI - Čimbenici utjecaja na namjeru kupnje energetski učinkovitih proizvoda među potrošačima generacije Y AU - Bosnić, Ante DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - efzg:6017 TI - Istraživanje navika online kupovine proizvoda za ljepotu kod ženske populacije u Hrvatskoj AU - Pleša, Paula DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - efzg:5786 TI - Razvoj i upravljanje markom usluge na poslovnim tržištima AU - Babić, Lucija DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - efzg:6050 TI - Istraživanje razloga promjene mobilnog operatora u Republici Hrvatskoj AU - Špoljarević, Lucija DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - efzg:5626 TI - Uloga zadovoljstva markom, povezanosti s markom i lojalnosti marki u sklonosti potrošača zagovaranju luksuzne marke AU - Korać, Antonela DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - efzg:5176 TI - ULOGA ODABRANIH MARKETINŠKIH AKTIVNOSTI U KREIRANJU TRŽIŠNE VRIJEDNOSTI MARKE U KATEGORIJI DETERDŽENATA AU - Zabrdja, Irena DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - efzg:5178 TI - ULOGA POTROŠAČEVE POTREBE ZA JEDINSTVENOŠĆU I NOSTALGIJE KAO OBILJEŽJA MARKE U RAZVOJU POVEZANOSTI POTROŠAČA S MARKOM U MODNOJ INDUSTRIJI AU - Radoš, Marina DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - efzg:5129 TI - Čimbenici utjecaja na stvaranje lojalnosti virtualnim grupama AU - Matunec, Katarina DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - efzg:4975 TI - Korištenje društvenih mreža u komunikaciji neprofitnih organizacija AU - Kozlek, Silvija DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - efzg:4948 TI - PERCEPCIJA POTROŠAČA PRIPADNIKA GENERACIJE Z O ULOZI LIDERA MIŠLJENJA U NJIHOVIM KUPOVNIM ODLUKAMA AU - Tandara, Hedviga DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - efzg:4817 TI - Marketinški čimbenici kao determinanta promjene ponašanja potrošača u korist odabira privatne marke AU - Jajetić, Daniel DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - efzg:4711 TI - Važnost zemlje podrijetla u percepciji luksuznosti marke AU - Tomić, Ivana Ana DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - efzg:4667 TI - Motivi kupnje i lojalnost potrošača organskoj hrani AU - Bogeljić, Ida DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - efzg:4641 TI - Materijalizam, statusna potrošnja i neovisnost potrošača u procesu kupnje AU - Šantić, Matea DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - efzg:4459 TI - Mišljenja hrvatskih potrošača o marketinškim aktivnostima ko-kreacije u glazbenoj industriji AU - Slović, Marija Magdalena DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - efzg:4435 TI - Percepcija kvalitete poduzeća od strane kreditora temeljena na cjelovitom izvještavanju AU - Drakulić, Tina DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - efzg:4239 TI - Povezanost društvenih medija s donošenjem odluka o kupovini generacije y AU - Menjak, Marija DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - efzg:4207 TI - Uloga pripovijedanja iz perspektive marke (eng. brand storytelling) u angažiranosti potrošača na društvenim medijima AU - Jurak, Martina DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - efzg:4554 TI - Istraživanje utjecaja korisničkog iskustva na telekomunikacijskom tržištu u Republici Hrvatskoj AU - Ostojić, Paula DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - efzg:4122 TI - Ključni aspekti lojalnosti u ugostiteljstvu AU - Sraka, Helena DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - efzg:4237 TI - Lojalnost potrošača specijaliziranih prodavaonica zdrave hrane AU - Vuletić, Ljubica DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - efzg:4428 TI - Percepcija potrošača o globalnim i lokalnim privatnim markama međunarodnih trgovačkih lanaca AU - Bakočević, Gloria DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - efzg:4014 TI - Percepcija potrošača o njihovoj ulozi u međuosobnoj komunikaciji u kategoriji modnih odjevnih proizvoda AU - Brnabić, Veronika DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - efzg:4287 TI - Uključenost ženske populacije u kategoriju proizvoda za njegu lica i kriteriji njihovog odabira AU - Ćerdić, Arijana DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - efzg:4365 TI - Privatne marke kao graditelji imidža trgovačkog lanca AU - Grbavac, Ante DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - efzg:3847 TI - ULOGA RAZLIČITIH VRSTA SADRŽAJA NA DRUŠTVENIM MEDIJIMA U FILMSKOJ INDUSTRIJI U ANGAŽIRANOSTI POTROŠAČA AU - Bašić, Lovro DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - efzg:3826 TI - Uloga obrazovno-zabavnih sadržaja u oblikovanju i promociji usluga muzeja AU - Balaban, Ana DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - efzg:3969 TI - Upravljanje elementima marketinškog miksa u kulturi i umjetnosti iz perspektive umjetnika - poduzetnika AU - Bradić, Braslav DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - efzg:3926 TI - Kriteriji odabira banke i percipirani troškovi promjene banke kod studentske populacije AU - Aničić, Jelena DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - efzg:3219 TI - Istraživanje utjecaja kvalitete usluge i zadovoljstva na e-lojalnost kod online kupovine odjeće AU - Sakoman, Dino DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - efzg:3551 TI - Utjecaj primjene strategije upravljanja odnosima s klijentima na zadovoljstvo korisnika bankarskih usluga u Republici Hrvatskoj AU - Gustec, Silvija DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - efzg:3093 TI - Komparativna analiza stavova o oglasima na Facebooku i Instagramu s obzirom na životnu dob korisnika te intenzitet korištenja društvenih mreža AU - Stipić, Anđa DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - efzg:3075 TI - Uloga odabranih obilježja marke u izgradnji lojalnosti potrošača privatnim markama dekorativne kozmetike AU - Palić, Kristina DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - efzg:3860 TI - Zemlja podrijetla kao odrednica percepcije kvalitete proizvoda AU - Malogorski, Mateja DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - efzg:3022 TI - Uloga dimenzija tržišne vrijednosti marke u odabiru globalnih i lokalnih marki piva AU - Šulc, Peter DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - efzg:2753 TI - Uloga metodologije razvoja kreativnosti i inovativnosti (eng. design thinking) u prirodnom oglašavanju AU - Rončević, Bruno DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - efzg:2770 TI - UTJECAJ OSOBNOSTI POLITIČKE MARKE NA IZBOR BIRAČA AU - Sambolić, Lea DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - efzg:2388 TI - Obilježja potrošača koja utječu na stav prema krivotvorinama AU - Bašić, Robert DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - efzg:2458 TI - Percepcija i upoznatost studenata s održivim razvojem i marketingom održivosti u Republici Hrvatskoj AU - Krešo, Damir DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - efzg:2479 TI - Utjecaj prikupljanja osobnih podataka i povjerenja prema web stranici na zabrinutost za privatnost u online okruženju AU - Strinavić, Matea DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - efzg:2311 TI - Etnocentrizam hrvatskih potrošača prilikom izbora prehrambenih proizvoda AU - Gašpar, Andreja DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - efzg:2191 TI - Kriteriji odabira pametnih telefona na primjeru generacije Y AU - Mijatović, Anđelka DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - efzg:1635 TI - Korištenje društvenih medija od strane neprofitnih organizacija u kriznim situacijama AU - Marjanović, Tamara DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - efzg:2380 TI - Percipirane koristi privatnih i proizvođačkih maraka u kategoriji kozmetičkog proizvoda AU - Ćurić, Anita DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - efzg:1314 TI - Motivi potrošača za promjenom opskrbljivača električne energije AU - Kovačević, Anđela DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - efzg:1753 TI - Stavovi i ponašanje roditelja djece predškolske dobi u kupnji proizvoda lanaca brze prehrane AU - Bogunović, Ana Marija DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - efzg:1864 TI - Utjecaj stavova i preferencija mladih potrošača na učestalost i namjeru kupovine putem interneta AU - Vugić, Bernarda DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - efzg:1791 TI - Utjecaj percipiranog rizika i cjenovne osjetljivosti potrošača u odabiru privatne marke unutar kategorije proizvoda AU - Streny, Katarina DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - efzg:1917 TI - Primjena novih medija u komunikaciji s pripadnicima generacije Y AU - Stanojević, Sabina DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - efzg:1263 TI - Analiza strategije pozicioniranja marke iz perspektive potrošača AU - Vidanec, Kristina DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - efzg:2002 TI - Analiza čimbenika koji utječu na kredibilitet izvora u digitalnom okruženju AU - Vugec, Barbara DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - efzg:687 TI - PEREPCIJA POTROŠAČA O NOSTALGIČNIM MARKAMA AU - Štokić, Ante DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - efzg:1782 TI - Percipirani rizik u kupnji privatnih marki proizvoda široke potrošnje AU - Lažec, Diana DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - efzg:1766 TI - Stil života žena zrele životne dobi u kupnji odjeće AU - Volarić, Ana DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - efzg:2115 TI - Strategija pozicioniranja i razvoj imidža malog grada AU - Kroflin, Kristina DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - efzg:1246 TI - Uloga društvenih medija u izgradnji imidža neprofitnih organizacija AU - Kovačić, Iva DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - efzg:2148 TI - Utjecaj elektroničke komunikacije od usta do usta putem društvenih mreža na izbor restorana AU - Beg, Ivana DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - efzg:1852 TI - Utjecaj podržavatelja na vjerodostojnost marke i tržišnu vrijednost marke AU - Pernarić, Dominik DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - efzg:2091 TI - Imidž drogerije kao determinanta percepirane kvalitete, percipiranog rizika i namjere kupnje privatnih maraka AU - Josipović, Marija DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - efzg:1351 TI - Osobnost bankarske marke AU - Mihotić, Lucija DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - efzg:1441 TI - Ponašanje potrošača pri kupnji božićnih poklona AU - Devčić, Petra DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - efzg:2083 TI - Potrošačka uključenost žena pri odabiru dizajnerske odjeće AU - Knežević, Ivana DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - efzg:1484 TI - Uloga oznaka na proizvodima u izgradnji imidža marke AU - Slamar, Mihaela DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - efzg:1608 TI - Analiza aktivnosti djece prilikom kupovine AU - Pejić, Lana DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - efzg:2085 TI - Povezanost odnosa s javnošću i društvene odgovornsti velikih poduzeća u Republici Hrvatskoj AU - Gadanec, Jelena DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - efzg:1723 TI - Povezanost sila života sa stavom i namjerom kupnje privatnih marki prehrambenih proizvoda AU - Žalac, Nikolina DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - efzg:1556 TI - Uloga obilježja proizvida u percepciji kvalitete privatnih maraka AU - Karalić, Ljubica DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - efzg:1467 TI - Zastupljenost digitalnih medija u marketinškoj komunikaciji malih i srednje velikih poduzeća RH AU - Čalić, Josipa DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - efzg:1943 TI - Ekološka odgovornost mladih potrošača i namjera kupnje električnih automobila AU - Slukan, Ana-Marija DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - efzg:2078 TI - Izgradnja snažne marke kroz emocionalnu povezanu s potrošačem AU - Dražić, Mirela DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - efzg:1999 TI - Luksuzna marka destinacije AU - Dobra, Andreja DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - efzg:1289 TI - Razlike među spolovima u procesu kupnje sportske opreme AU - Maras, Ivana DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - efzg:1928 TI - Utjecaj povijesnih događanja na imidž marke grada AU - Dolić, Marina DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - efzg:1845 TI - Značaj zemlje podrijetla pri odluci o kupovini različitih kategorija proizvoda AU - Arežina, Daria DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - efzg:1691 TI - Integriranost elemenata imidža zemlje u izgradnji identiteta marke proizvoda AU - Marinić, Milena DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - efzg:2086 TI - Čimbenici koji utječu na namjeru kupovine ekoloških proizvoda - kontekst hrvatskih i švedskih potrošača AU - Dropulić, Branka DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - efzg:2228 TI - Povezanost iskustva s markom na društvenim mrežama s namjerom ponašanja potrošača AU - Šulc, Marija DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - efzg:1694 TI - Elektronički kanali distribucije - specifičnosti grupne kupovine AU - Šafarić, Luka DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - efzg:1259 TI - Mobilni marketing temeljen na lokacijskim uslugama AU - Šturman, Filip DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - efzg:1433 TI - Uloga sponzorstva u upravljanju markom u bankarskom sektoru AU - Kokan, Marija DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - efzg:1373 TI - Percepcija studenske populacije o privatnim markama prehrambenih proizvoda AU - Ivančić, Matija DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - efzg:1406 TI - Čimbenici utjecaja na namjeru kupnje privatne marke u kategoriji kave AU - Vulinec, Iva DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - efzg:1519 TI - Istraživanje zadovoljstva studenata bankovnim uslugama AU - Rešetar, Mateja DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER -