@mastersthesis{efzg:12127, author = {{Slišković, Ana}}, title = {{Utjecaj stavova o etičnosti online maloprodaje na povjerenje potrošača}}, } @mastersthesis{efzg:12121, author = {{Jaram, Ivan}}, title = {{Analiza specifičnosti marketinških strategija poduzeća British American Tobacco u Adria regiji}}, } @phdthesis{efzg:11995, author = {{Gaćeša, Dora}}, title = {{Uloga stavova djece i roditelja u kupovini prehrambenih proizvoda}}, } @phdthesis{efzg:12006, author = {{Skala, David}}, title = {{Utjecaj intervencija na promjenu stavova i ponašanje djece od 6 i 9 godina pri izboru prehrambenih proizvoda}}, } @mastersthesis{efzg:11921, author = {{Medek, Tom}}, title = {{Razlike u stavovima prema vanjskom oglašavanju u sportu na primjeru nogometnih dresova obzirom na generacijsku pripadnost}}, } @mastersthesis{efzg:11923, author = {{Kralj, Marta}}, title = {{Stavovi i namjere ponašanja potrošača u kategoriji organskih prehrambenih proizvoda}}, } @mastersthesis{efzg:11905, author = {{Bajcer, Lucija}}, title = {{Stavovi djece prema zdravoj hrani te njihova povezanost s izborom hrane i gledanjem televizije}}, } @mastersthesis{efzg:11421, author = {{Zemljić, Ivana}}, title = {{Upoznatost potrošača s pojmom ekomanipulacije (greenwashinga) u marketingu}}, } @mastersthesis{efzg:11277, author = {{Ružić, Ela}}, title = {{Analiza percepcije potrošača o brzoj hrani}}, } @mastersthesis{efzg:11208, author = {{Jerger, Petra}}, title = {{Istraživanje stavova generacije Y prema oglašavanju putem utjecajnih osoba}}, } @mastersthesis{efzg:10971, author = {{Šakić, Lorena}}, title = {{Analiza prikladnosti uvođenja marketinga odnosa u malo obiteljsko poduzeće}}, } @mastersthesis{efzg:10987, author = {{Lehpaner, Laura}}, title = {{Analiza vjerodostojnosti društvenih mreža kao izvora komunikacije Vlade Republike Hrvatske}}, } @mastersthesis{efzg:10725, author = {{Kužić, Matej}}, title = {{Specifičnosti novih strategija poslovanja poduzeća iz duhanske industrije}}, } @mastersthesis{fer:11076, author = {{Gelemanović, Ivica}}, title = {{Digitalna rješenja u osiguranju kao zahtjev globalizacije}}, } @mastersthesis{efzg:10461, author = {{Bošnjak, Ivan}}, title = {{Odrednice marketinške etike u poduzećima prehrambene industrije}}, } @mastersthesis{efzg:10366, author = {{Kunštić, Leonarda}}, title = {{Mjerenje uspješnosti marke Hrvatska na temelju metodologije „Nation Brands Index“}}, } @mastersthesis{efzg:10229, author = {{Bunčec, Maja}}, title = {{Vrednujući kriteriji i vrste utjecaja referentnih grupa prilikom odabira opreme za bebe}}, } @mastersthesis{fer:10729, author = {{Ortolan, Luka}}, title = {{Upravljanje rizikom prijevare u osiguranju}}, } @mastersthesis{fer:10649, author = {{Čamber, Verica}}, title = {{Čimbenici koji utječu na donošenje odluke o kupovini police osiguranja u Republici Hrvatskoj}}, } @mastersthesis{efzg:9726, author = {{Zadravec, Paula}}, title = {{Primjena teorije planiranog ponašanja u objašnjenju potrošačeve namjere smanjivanja otpada koji nastaje od hrane}}, } @mastersthesis{efzg:9700, author = {{Kuzmić, Taja}}, title = {{Razina primjene digitalnog marketinga u poslovanju malih i srednjih poduzeća u Republici Hrvatskoj}}, } @mastersthesis{efzg:9648, author = {{Ravlija, Lea}}, title = {{Doprinos digitalnog doba u poslovanju malih i srednjih poduzeća}}, } @mastersthesis{efzg:9723, author = {{Zrinski, Jelena}}, title = {{Odrednice marke poslodavca društveno odgovornih poduzeća}}, } @mastersthesis{efzg:9566, author = {{Samec, Sara}}, title = {{Impact of online advertising on purchasing decision of consumers of generation Z}}, } @mastersthesis{efzg:9523, author = {{Ljubičić, Zrinka}}, title = {{Povezanost oglašavanja na društvenim mrežama s donošenjem odluka o kupovini generacije Z}}, } @mastersthesis{efzg:9674, author = {{Gorički, Lucija}}, title = {{Stavovi potrošača o prikrivenom oglašavanju na "video na zahtjev" platformama}}, } @mastersthesis{efzg:9420, author = {{Višić, Antonela}}, title = {{Utjecaj prikrivenog oglašavanja na namjeru kupnje na primjeru južnokorejskih serija}}, } @mastersthesis{efzg:9226, author = {{Davidović, Marija}}, title = {{Istraživanje zadovoljstva kupaca dječjih igračaka}}, } @mastersthesis{efzg:9187, author = {{Jurić, Marija}}, title = {{Analiza stavova, preferencija i ponašanja djece kao potrošača prehrambenih proizvoda}}, } @mastersthesis{efzg:8800, author = {{Terzić, Lucia}}, title = {{Primjena digitalnog marketinga u poslovanju malih i mikro poduzeća}}, } @mastersthesis{efzg:8793, author = {{Tolić, Tina}}, title = {{Utjecaj novih medija na prehrambene navike kod djece}}, } @mastersthesis{efzg:8515, author = {{Fržop, Nera}}, title = {{UTJECAJ DRUŠTVENE MREŽE TIKTOK I UTJECAJNIH OSOBA NA KUPOVNO PONAŠANJE GENERACIJE Z}}, } @mastersthesis{efzg:8411, author = {{Koluder, Maja}}, title = {{Utjecaj stavova i preferencija djece na odluke roditelja prilikom kupnje prehrambenih proizvoda}}, } @mastersthesis{efzg:8155, author = {{Golubić, Maks}}, title = {{Faktori uspjeha obiteljskih poduzeća}}, } @mastersthesis{efzg:7812, author = {{Folnegović, Marko}}, title = {{Komunikacija neprofitnih organizacija prema osobama s invaliditetom}}, } @mastersthesis{efzg:7899, author = {{Jurić, Dina}}, title = {{Krizno komuniciranje i istraživanje povjerenja u masovne medije u Republici Hrvatskoj}}, } @mastersthesis{efzg:7688, author = {{Kožul, Anamari}}, title = {{Analiza čimbenika koji utječu na ponašanje roditelja pri kupovini prehrambenih proizvoda}}, } @mastersthesis{efzg:7682, author = {{Matić, Lovro}}, title = {{Uloga roditelja u socijalizaciji djece kao potrošača na primjeru prehrambenih proizvoda}}, } @mastersthesis{efzg:7841, author = {{Jurišić, Karla}}, title = {{Utjecaj kolektivizma na ponašanje potrošača tijekom kriza}}, } @mastersthesis{efzg:7313, author = {{Vranjković, Tomislav}}, title = {{Analiza aktivnosti industrije oglašavanja na primjeru prehrambenih proizvoda}}, } @mastersthesis{efzg:7830, author = {{Simeonov, Hanna}}, title = {{Elementi i odrednice financijske sposobnosti mladih}}, } @mastersthesis{efzg:7355, author = {{Rubinić, Ivana}}, title = {{Uloga marketinških strategija u kreiranju poslovnog modela za prehrambene dječje proizvode}}, } @mastersthesis{efzg:7690, author = {{Prpić, Helena}}, title = {{Utjecaj marketinga hrane i pića na razvoj pretilosti kod djece}}, } @mastersthesis{efzg:6254, author = {{Aji, Carmen}}, title = {{Utjecaj društvenih mreža na odabir markentiške strategije za malo i srednje poduzetništvo}}, } @mastersthesis{efzg:6448, author = {{Komar, Filip}}, title = {{Analiza korištenja društvenih mreža u oglašavanju malih i srednjih poduzeća na poslovnom tržištu u Hrvatskoj}}, } @mastersthesis{efzg:6002, author = {{Parilac, Petar}}, title = {{Utjecaj sustava upravljanja idejama kroz internu komunikaciju na zadovoljstvo zaposlenika u poduzeću iz rent-a-car industrije}}, } @mastersthesis{efzg:6025, author = {{Pavičić, Ana}}, title = {{Analiza stavova roditelja o rodnim stereotipima u oglašavanju usmjerenom djeci}}, } @mastersthesis{efzg:6050, author = {{Špoljarević, Lucija}}, title = {{Istraživanje razloga promjene mobilnog operatora u Republici Hrvatskoj}}, } @mastersthesis{efzg:5933, author = {{Ivičević, Tomislav}}, title = {{STRATEGIJE MALOPRODAJNIH TRGOVAČKIH LANACA U PONUDI PROIZVODA ZA DJECU}}, } @mastersthesis{efzg:5682, author = {{Legradi, Ivan}}, title = {{ULOGA PERCEPCIJE POTROŠAČA U FORMIRANJU PONUDE MALIH PODUZETNIKA U OKVIRU PREHRAMBENE INDUSTRIJE NA PRIMJERU STUDENTSKIH MENZI}}, } @mastersthesis{efzg:5839, author = {{Tolić, Tea}}, title = {{Utjecaj oglašavanja putem utjecajnih osoba na stav prema oglasu kod potrošača koji pripadaju generaciji Z}}, } @phdthesis{agr:1107, author = {{Faletar, Ivica}}, title = {{Usporedba teorije planiranog ponašanja i teorije aktiviranja normi na primjeru ponašanja potrošača ekoloških prehrambenih proizvoda}}, } @phdthesis{agr:312, author = {{Tomić, Marina}}, title = {{Primjena teorije planiranog ponašanja u etnocentričnom kupovnom ponašanju}}, } @mastersthesis{efzg:756, author = {{Dučkić, Sebastijan}}, title = {{ZAŠTITA DJECE KAO POTROŠAČA}}, } @mastersthesis{efzg:1252, author = {{Zekić, Zrinka}}, title = {{Istraživanje stavova potrošača generacije Z u Hrvatskoj prema održivom ratvoju u modnoj industriji}}, } @mastersthesis{efzg:1753, author = {{Bogunović, Ana Marija}}, title = {{Stavovi i ponašanje roditelja djece predškolske dobi u kupnji proizvoda lanaca brze prehrane}}, } @mastersthesis{efzg:2235, author = {{Bradica, Hrvoje}}, title = {{Aktivnosti društveno odgovornog marketinga u malim i srednjim poduzećima}}, } @mastersthesis{efzg:1834, author = {{Crnčan, Božidarka}}, title = {{Stil života turista s obzirom na način provođenja odmora}}, } @mastersthesis{efzg:1416, author = {{Džono, Anita}}, title = {{Etičko ponašanje pri financijskom izvještavanju u malim i srednjim poduzećima}}, } @mastersthesis{efzg:1782, author = {{Lažec, Diana}}, title = {{Percipirani rizik u kupnji privatnih marki proizvoda široke potrošnje}}, } @mastersthesis{efzg:1884, author = {{Talian, Katarina}}, title = {{Etička potrošnja i njezina tržišna primjena}}, } @mastersthesis{efzg:1684, author = {{Švenda, Željka}}, title = {{Kupovna orijentacija muškarca prilikom odabira odjevnih proizvoida}}, } @mastersthesis{efzg:2099, author = {{Peruško, Roberta}}, title = {{Odrednice društveno odgovornog poslovanja u malim i srednjim poduzećima u Republici Hrvatskoj}}, } @mastersthesis{efzg:290, author = {{Jocić, Nina}}, title = {{Specifičnosti promocije u malim i srednjim poduzećima}}, } @mastersthesis{efzg:1608, author = {{Pejić, Lana}}, title = {{Analiza aktivnosti djece prilikom kupovine}}, } @mastersthesis{efzg:1565, author = {{Krpes, Maja}}, title = {{Analiza inovativnih aktivnosti u hrvatskim malim i srednjim poduzećima}}, } @mastersthesis{efzg:1347, author = {{Ljubica, Lea}}, title = {{Inovativnost potrošača pri odabiru bankarskih usluga}}, } @mastersthesis{efzg:1933, author = {{Ožbolt, Lana}}, title = {{Korištenje glazbe u emocionalnim apelima}}, } @mastersthesis{efzg:1723, author = {{Žalac, Nikolina}}, title = {{Povezanost sila života sa stavom i namjerom kupnje privatnih marki prehrambenih proizvoda}}, } @mastersthesis{efzg:376, author = {{Knezić, Monika}}, title = {{TREBAJU LI MARKETINŠKI STRUČNJACI UVJERAVATI DJECU?}}, } @mastersthesis{efzg:1467, author = {{Čalić, Josipa}}, title = {{Zastupljenost digitalnih medija u marketinškoj komunikaciji malih i srednje velikih poduzeća RH}}, } @mastersthesis{efzg:404, author = {{Mihaljić, Ilka}}, title = {{ANALIZA KUPOVNOG PONAŠANJA RODITELJA I DJECE S OBZIROM NA DEMOGRAFSKE KARAKTERISTIKE}}, } @mastersthesis{efzg:1856, author = {{Skala, David}}, title = {{Komunikacija predsjedničkih kandidata na društvenim mrežama na izborima 2015.}}, } @mastersthesis{efzg:1801, author = {{Pokorni, Sanja}}, title = {{Uspješnost kampanja marketinga opće dobrobiti}}, } @mastersthesis{efzg:1060, author = {{Hrvoj, Tena}}, title = {{DJECA I SUVREMENO OGLAŠAVANJE}}, } @mastersthesis{efzg:2257, author = {{Lakić, Ana}}, title = {{Studija Miles i Snow tipologije na primjeru tržišta deterdženata za pranje rublja U Hrvatskoj}}, } @mastersthesis{efzg:1406, author = {{Vulinec, Iva}}, title = {{Čimbenici utjecaja na namjeru kupnje privatne marke u kategoriji kave}}, } @mastersthesis{efzg:990, author = {{Musović, Ivona}}, title = {{ANALIZA KUPOVNOG PONAŠANJA DJECE S VRŠNJACIMA}}, } @mastersthesis{efzg:2111, author = {{Perišić Pavlek, Nena}}, title = {{Predviđanje i odlučivanje o marketinškim strategijama u malim i srednjim poduzećima}}, }