Specifičnosti marketinške komunikacije putem društvenih medija u djelatnosti bankarstvu
Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2016. urn:nbn:hr:148:034909
Skejo, Filip
University of Zagreb Faculty of Economics and Business
Cite this document
Skejo, F. (2016). Specifičnosti marketinške komunikacije putem društvenih medija u djelatnosti bankarstvu (Master's thesis). Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Economics and Business. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:034909
Skejo, Filip. "Specifičnosti marketinške komunikacije putem društvenih medija u djelatnosti bankarstvu." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:034909
Skejo, Filip. "Specifičnosti marketinške komunikacije putem društvenih medija u djelatnosti bankarstvu." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:034909
Skejo, F. (2016). 'Specifičnosti marketinške komunikacije putem društvenih medija u djelatnosti bankarstvu', Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, accessed 16 January 2025, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:034909
Skejo F. Specifičnosti marketinške komunikacije putem društvenih medija u djelatnosti bankarstvu [Master's thesis]. Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Economics and Business; 2016 [cited 2025 January 16] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:034909
F. Skejo, "Specifičnosti marketinške komunikacije putem društvenih medija u djelatnosti bankarstvu", Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, Zagreb, 2016. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:034909