Utjecaj društveno odgovornih aktivnosti poduzeća na odlučivanje potrošača
Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2019. urn:nbn:hr:148:248189
Valjak, Mateja
University of Zagreb Faculty of Economics and Business Department of Marketing
Cite this document
Valjak, M. (2019). Utjecaj društveno odgovornih aktivnosti poduzeća na odlučivanje potrošača (Master's thesis). Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Economics and Business. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:248189
Valjak, Mateja. "Utjecaj društveno odgovornih aktivnosti poduzeća na odlučivanje potrošača." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:248189
Valjak, Mateja. "Utjecaj društveno odgovornih aktivnosti poduzeća na odlučivanje potrošača." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:248189
Valjak, M. (2019). 'Utjecaj društveno odgovornih aktivnosti poduzeća na odlučivanje potrošača', Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, accessed 27 September 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:248189
Valjak M. Utjecaj društveno odgovornih aktivnosti poduzeća na odlučivanje potrošača [Master's thesis]. Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Economics and Business; 2019 [cited 2024 September 27] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:248189
M. Valjak, "Utjecaj društveno odgovornih aktivnosti poduzeća na odlučivanje potrošača", Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, Zagreb, 2019. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:248189