Uloga igrifikacije u zadovoljstvu i lojalnosti potrošača u Republici Hrvatskoj
Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2021. urn:nbn:hr:148:310519
Bikić, Zrinka
University of Zagreb Faculty of Economics and Business Department of Marketing
Cite this document
Bikić, Z. (2021). Uloga igrifikacije u zadovoljstvu i lojalnosti potrošača u Republici Hrvatskoj (Master's thesis). Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Economics and Business. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:310519
Bikić, Zrinka. "Uloga igrifikacije u zadovoljstvu i lojalnosti potrošača u Republici Hrvatskoj." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:310519
Bikić, Zrinka. "Uloga igrifikacije u zadovoljstvu i lojalnosti potrošača u Republici Hrvatskoj." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:310519
Bikić, Z. (2021). 'Uloga igrifikacije u zadovoljstvu i lojalnosti potrošača u Republici Hrvatskoj', Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, accessed 06 January 2025, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:310519
Bikić Z. Uloga igrifikacije u zadovoljstvu i lojalnosti potrošača u Republici Hrvatskoj [Master's thesis]. Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Economics and Business; 2021 [cited 2025 January 06] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:310519
Z. Bikić, "Uloga igrifikacije u zadovoljstvu i lojalnosti potrošača u Republici Hrvatskoj", Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, Zagreb, 2021. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:310519