Uloga kvalitete usluge i imidža prodavaonice u izgradnji imidža i namjeri kupnje privatne marke
Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2021. urn:nbn:hr:148:358230
Ivandić, Katarina
University of Zagreb Faculty of Economics and Business Department of Marketing
Cite this document
Ivandić, K. (2021). Uloga kvalitete usluge i imidža prodavaonice u izgradnji imidža i namjeri kupnje privatne marke (Master's thesis). Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Economics and Business. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:358230
Ivandić, Katarina. "Uloga kvalitete usluge i imidža prodavaonice u izgradnji imidža i namjeri kupnje privatne marke." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:358230
Ivandić, Katarina. "Uloga kvalitete usluge i imidža prodavaonice u izgradnji imidža i namjeri kupnje privatne marke." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:358230
Ivandić, K. (2021). 'Uloga kvalitete usluge i imidža prodavaonice u izgradnji imidža i namjeri kupnje privatne marke', Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, accessed 09 January 2025, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:358230
Ivandić K. Uloga kvalitete usluge i imidža prodavaonice u izgradnji imidža i namjeri kupnje privatne marke [Master's thesis]. Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Economics and Business; 2021 [cited 2025 January 09] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:358230
K. Ivandić, "Uloga kvalitete usluge i imidža prodavaonice u izgradnji imidža i namjeri kupnje privatne marke", Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, Zagreb, 2021. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:358230