Utjecaj sponzorskih ugovora na prepoznatljivost marki na sportskom tržištu
Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2022. urn:nbn:hr:148:761360
Vrdoljak, Matea
University of Zagreb Faculty of Economics and Business Department of Marketing
Cite this document
Vrdoljak, M. (2022). Utjecaj sponzorskih ugovora na prepoznatljivost marki na sportskom tržištu (Master's thesis). Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Economics and Business. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:761360
Vrdoljak, Matea. "Utjecaj sponzorskih ugovora na prepoznatljivost marki na sportskom tržištu." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:761360
Vrdoljak, Matea. "Utjecaj sponzorskih ugovora na prepoznatljivost marki na sportskom tržištu." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:761360
Vrdoljak, M. (2022). 'Utjecaj sponzorskih ugovora na prepoznatljivost marki na sportskom tržištu', Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, accessed 14 January 2025, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:761360
Vrdoljak M. Utjecaj sponzorskih ugovora na prepoznatljivost marki na sportskom tržištu [Master's thesis]. Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Economics and Business; 2022 [cited 2025 January 14] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:761360
M. Vrdoljak, "Utjecaj sponzorskih ugovora na prepoznatljivost marki na sportskom tržištu", Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, Zagreb, 2022. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:761360