Primjena rudarenja podataka iz društvenih mreža za potrebe marketinga
Varaždin: University of Zagreb, Faculty of Organization and Informatics Varaždin, 2012. urn:nbn:hr:211:402043
Očko, Kristijan
University of Zagreb Faculty of Organization and Informatics Department of Information Systems Development
Cite this document
Očko, K. (2012). Primjena rudarenja podataka iz društvenih mreža za potrebe marketinga (Master's thesis). Varaždin: University of Zagreb, Faculty of Organization and Informatics. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:402043
Očko, Kristijan. "Primjena rudarenja podataka iz društvenih mreža za potrebe marketinga." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Organization and Informatics, 2012. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:402043
Očko, Kristijan. "Primjena rudarenja podataka iz društvenih mreža za potrebe marketinga." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Organization and Informatics, 2012. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:402043
Očko, K. (2012). 'Primjena rudarenja podataka iz društvenih mreža za potrebe marketinga', Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Organization and Informatics, accessed 15 May 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:402043
Očko K. Primjena rudarenja podataka iz društvenih mreža za potrebe marketinga [Master's thesis]. Varaždin: University of Zagreb, Faculty of Organization and Informatics; 2012 [cited 2024 May 15] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:402043
K. Očko, "Primjena rudarenja podataka iz društvenih mreža za potrebe marketinga", Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Organization and Informatics, Varaždin, 2012. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:402043