Istraživanje tržišta kao dio poslovnog plana na primjeru sektora informacijskih tehnologija
Varaždin: University of Zagreb, Faculty of Organization and Informatics Varaždin, 2014. urn:nbn:hr:211:160915
Živičnjak, Marija
University of Zagreb Faculty of Organization and Informatics Department of Economics
Cite this document
Živičnjak, M. (2014). Istraživanje tržišta kao dio poslovnog plana na primjeru sektora informacijskih tehnologija (Undergraduate thesis). Varaždin: University of Zagreb, Faculty of Organization and Informatics. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:160915
Živičnjak, Marija. "Istraživanje tržišta kao dio poslovnog plana na primjeru sektora informacijskih tehnologija." Undergraduate thesis, University of Zagreb, Faculty of Organization and Informatics, 2014. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:160915
Živičnjak, Marija. "Istraživanje tržišta kao dio poslovnog plana na primjeru sektora informacijskih tehnologija." Undergraduate thesis, University of Zagreb, Faculty of Organization and Informatics, 2014. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:160915
Živičnjak, M. (2014). 'Istraživanje tržišta kao dio poslovnog plana na primjeru sektora informacijskih tehnologija', Undergraduate thesis, University of Zagreb, Faculty of Organization and Informatics, accessed 27 September 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:160915
Živičnjak M. Istraživanje tržišta kao dio poslovnog plana na primjeru sektora informacijskih tehnologija [Undergraduate thesis]. Varaždin: University of Zagreb, Faculty of Organization and Informatics; 2014 [cited 2024 September 27] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:160915
M. Živičnjak, "Istraživanje tržišta kao dio poslovnog plana na primjeru sektora informacijskih tehnologija", Undergraduate thesis, University of Zagreb, Faculty of Organization and Informatics, Varaždin, 2014. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:160915