Povezanost profesionalne identifikacije, temeljnih psiholoških potreba i dobrobiti studenata učiteljskog studija
Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Teacher Education, 2021. urn:nbn:hr:147:425485
Božanović, Ana
University of Zagreb Faculty of Teacher Education
Cite this document
Božanović, A. (2021). Povezanost profesionalne identifikacije, temeljnih psiholoških potreba i dobrobiti studenata učiteljskog studija (Master's thesis). Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Teacher Education. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:425485
Božanović, Ana. "Povezanost profesionalne identifikacije, temeljnih psiholoških potreba i dobrobiti studenata učiteljskog studija." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Teacher Education, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:425485
Božanović, Ana. "Povezanost profesionalne identifikacije, temeljnih psiholoških potreba i dobrobiti studenata učiteljskog studija." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Teacher Education, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:425485
Božanović, A. (2021). 'Povezanost profesionalne identifikacije, temeljnih psiholoških potreba i dobrobiti studenata učiteljskog studija', Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Teacher Education, accessed 31 December 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:425485
Božanović A. Povezanost profesionalne identifikacije, temeljnih psiholoških potreba i dobrobiti studenata učiteljskog studija [Master's thesis]. Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Teacher Education; 2021 [cited 2024 December 31] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:425485
A. Božanović, "Povezanost profesionalne identifikacije, temeljnih psiholoških potreba i dobrobiti studenata učiteljskog studija", Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Teacher Education, Zagreb, 2021. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:425485