prikaz prve stranice dokumenta Motivi odabira luksuznih modnih proizvoda kod hrvatskih potrošača
Pristup korisnicima matične ustanove
diplomski rad
Motivi odabira luksuznih modnih proizvoda kod hrvatskih potrošača

Petković, Antonija (2015)
Sveučilište u Zagrebu
Ekonomski fakultet

Citirajte ovaj rad

Petković, A. (2015). Motivi odabira luksuznih modnih proizvoda kod hrvatskih potrošača (Diplomski rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:193292

Petković, Antonija. "Motivi odabira luksuznih modnih proizvoda kod hrvatskih potrošača." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:193292

Petković, Antonija. "Motivi odabira luksuznih modnih proizvoda kod hrvatskih potrošača." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:193292

Petković, A. (2015). 'Motivi odabira luksuznih modnih proizvoda kod hrvatskih potrošača', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, citirano: 30.05.2020., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:193292

Petković A. Motivi odabira luksuznih modnih proizvoda kod hrvatskih potrošača [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet; 2015 [pristupljeno 30.05.2020.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:193292

A. Petković, "Motivi odabira luksuznih modnih proizvoda kod hrvatskih potrošača", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, Zagreb, 2015. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:193292

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.