prikaz prve stranice dokumenta Uloga i važnost društvenih mreža u promociji paket aranžmana turoperatera na turističkom tržištu
Rad nije dostupan
završni rad
Uloga i važnost društvenih mreža u promociji paket aranžmana turoperatera na turističkom tržištu

Deriš, Dario (2019)
Sveučilište u Zagrebu
Ekonomski fakultet
Katedra za turizam

Citirajte ovaj rad

Deriš, D. (2019). Uloga i važnost društvenih mreža u promociji paket aranžmana turoperatera na turističkom tržištu (Završni rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:817021

Deriš, Dario. "Uloga i važnost društvenih mreža u promociji paket aranžmana turoperatera na turističkom tržištu." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:817021

Deriš, Dario. "Uloga i važnost društvenih mreža u promociji paket aranžmana turoperatera na turističkom tržištu." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:817021

Deriš, D. (2019). 'Uloga i važnost društvenih mreža u promociji paket aranžmana turoperatera na turističkom tržištu', Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, citirano: 02.06.2020., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:817021

Deriš D. Uloga i važnost društvenih mreža u promociji paket aranžmana turoperatera na turističkom tržištu [Završni rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet; 2019 [pristupljeno 02.06.2020.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:817021

D. Deriš, "Uloga i važnost društvenih mreža u promociji paket aranžmana turoperatera na turističkom tržištu", Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, Zagreb, 2019. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:817021

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.