prikaz prve stranice dokumenta Preuzimanje kao oblik razvojne strategije poduzeća u prehrambenoj industriji
Rad dostupan nakon 2021-02-18
završni specijalistički
Preuzimanje kao oblik razvojne strategije poduzeća u prehrambenoj industriji

Mamić, Marko (2020)
Sveučilište u Zagrebu
Ekonomski fakultet

Citirajte ovaj rad

Mamić, M. (2020). Preuzimanje kao oblik razvojne strategije poduzeća u prehrambenoj industriji (Završni specijalistički). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:941149

Mamić, Marko. "Preuzimanje kao oblik razvojne strategije poduzeća u prehrambenoj industriji." Završni specijalistički, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:941149

Mamić, Marko. "Preuzimanje kao oblik razvojne strategije poduzeća u prehrambenoj industriji." Završni specijalistički, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:941149

Mamić, M. (2020). 'Preuzimanje kao oblik razvojne strategije poduzeća u prehrambenoj industriji', Završni specijalistički, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, citirano: 03.08.2020., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:941149

Mamić M. Preuzimanje kao oblik razvojne strategije poduzeća u prehrambenoj industriji [Završni specijalistički]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet; 2020 [pristupljeno 03.08.2020.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:941149

M. Mamić, "Preuzimanje kao oblik razvojne strategije poduzeća u prehrambenoj industriji", Završni specijalistički, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, Zagreb, 2020. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:941149

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.