prikaz prve stranice dokumenta Marketinški čimbenici kao determinanta promjene ponašanja potrošača u korist odabira privatne marke
Pristup korisnicima matične ustanove
diplomski rad
Marketinški čimbenici kao determinanta promjene ponašanja potrošača u korist odabira privatne marke

Jajetić, Daniel (2020)
Sveučilište u Zagrebu
Ekonomski fakultet
Katedra za marketing

Citirajte ovaj rad

Jajetić, D. (2020). Marketinški čimbenici kao determinanta promjene ponašanja potrošača u korist odabira privatne marke (Diplomski rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:187779

Jajetić, Daniel. "Marketinški čimbenici kao determinanta promjene ponašanja potrošača u korist odabira privatne marke." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:187779

Jajetić, Daniel. "Marketinški čimbenici kao determinanta promjene ponašanja potrošača u korist odabira privatne marke." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:187779

Jajetić, D. (2020). 'Marketinški čimbenici kao determinanta promjene ponašanja potrošača u korist odabira privatne marke', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, citirano: 05.08.2020., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:187779

Jajetić D. Marketinški čimbenici kao determinanta promjene ponašanja potrošača u korist odabira privatne marke [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet; 2020 [pristupljeno 05.08.2020.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:187779

D. Jajetić, "Marketinški čimbenici kao determinanta promjene ponašanja potrošača u korist odabira privatne marke", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, Zagreb, 2020. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:187779

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.