Sveučilište u Zagrebu Ekonomski fakultet Katedra za marketing
Citirajte ovaj rad
Lučić, N. (2023). Uloga utjecajnih osoba prilikom kupovine kućanskih uređaja (Diplomski rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:171095
Lučić, Niko. "Uloga utjecajnih osoba prilikom kupovine kućanskih uređaja." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:171095
Lučić, Niko. "Uloga utjecajnih osoba prilikom kupovine kućanskih uređaja." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:171095
Lučić, N. (2023). 'Uloga utjecajnih osoba prilikom kupovine kućanskih uređaja', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, citirano: 31.10.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:171095
Lučić N. Uloga utjecajnih osoba prilikom kupovine kućanskih uređaja [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet; 2023 [pristupljeno 31.10.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:171095
N. Lučić, "Uloga utjecajnih osoba prilikom kupovine kućanskih uređaja", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, Zagreb, 2023. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:171095