Warning message

Nemate dozvolu za prikaz ovog resursa!
prikaz prve stranice dokumenta Utjecaj društveno odgovornog poslovanja na ponašanje potrošača u Republici Hrvatskoj
Pristup korisnicima matične ustanove
diplomski rad
Utjecaj društveno odgovornog poslovanja na ponašanje potrošača u Republici Hrvatskoj
Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2015. urn:nbn:hr:148:078916

Vučaj, Alen
Sveučilište u Zagrebu
Ekonomski fakultet

Citirajte ovaj rad

Vučaj, A. (2015). Utjecaj društveno odgovornog poslovanja na ponašanje potrošača u Republici Hrvatskoj (Diplomski rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:078916

Vučaj, Alen. "Utjecaj društveno odgovornog poslovanja na ponašanje potrošača u Republici Hrvatskoj." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:078916

Vučaj, Alen. "Utjecaj društveno odgovornog poslovanja na ponašanje potrošača u Republici Hrvatskoj." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:078916

Vučaj, A. (2015). 'Utjecaj društveno odgovornog poslovanja na ponašanje potrošača u Republici Hrvatskoj', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, citirano: 06.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:078916

Vučaj A. Utjecaj društveno odgovornog poslovanja na ponašanje potrošača u Republici Hrvatskoj [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet; 2015 [pristupljeno 06.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:078916

A. Vučaj, "Utjecaj društveno odgovornog poslovanja na ponašanje potrošača u Republici Hrvatskoj", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, Zagreb, 2015. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:078916

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.