Sveučilište u Zagrebu Ekonomski fakultet Katedra za makroekonomiju i gospodarski razvoj
Citirajte ovaj rad
Hadrović, J. (2019). Percepcija mladih kupaca o online kupovini odjeće (Specijalistički diplomski stručni). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:028972
Hadrović, Josipa. "Percepcija mladih kupaca o online kupovini odjeće." Specijalistički diplomski stručni, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:028972
Hadrović, Josipa. "Percepcija mladih kupaca o online kupovini odjeće." Specijalistički diplomski stručni, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:028972
Hadrović, J. (2019). 'Percepcija mladih kupaca o online kupovini odjeće', Specijalistički diplomski stručni, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, citirano: 07.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:028972
Hadrović J. Percepcija mladih kupaca o online kupovini odjeće [Specijalistički diplomski stručni]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet; 2019 [pristupljeno 07.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:028972
J. Hadrović, "Percepcija mladih kupaca o online kupovini odjeće", Specijalistički diplomski stručni, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, Zagreb, 2019. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:028972