Penava, A. (2019). Utjecaj digitalizacije na promjene ponašanja potrošača i maloprodaju (Diplomski rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:913545
Penava, Anamaria. "Utjecaj digitalizacije na promjene ponašanja potrošača i maloprodaju." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:913545
Penava, Anamaria. "Utjecaj digitalizacije na promjene ponašanja potrošača i maloprodaju." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:913545
Penava, A. (2019). 'Utjecaj digitalizacije na promjene ponašanja potrošača i maloprodaju', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, citirano: 04.01.2025., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:913545
Penava A. Utjecaj digitalizacije na promjene ponašanja potrošača i maloprodaju [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet; 2019 [pristupljeno 04.01.2025.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:913545
A. Penava, "Utjecaj digitalizacije na promjene ponašanja potrošača i maloprodaju", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, Zagreb, 2019. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:913545