Sveučilište u Zagrebu Ekonomski fakultet Katedra za marketing
Citirajte ovaj rad
Mandić, I. (2015). PONAŠANJE KUPCA U PROCESU DONOŠENJA ODLUKE O KUPNJI NA POSLOVNOM TRŽIŠTU (Završni rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:662259
Mandić, Ivona. "PONAŠANJE KUPCA U PROCESU DONOŠENJA ODLUKE O KUPNJI NA POSLOVNOM TRŽIŠTU." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:662259
Mandić, Ivona. "PONAŠANJE KUPCA U PROCESU DONOŠENJA ODLUKE O KUPNJI NA POSLOVNOM TRŽIŠTU." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:662259
Mandić, I. (2015). 'PONAŠANJE KUPCA U PROCESU DONOŠENJA ODLUKE O KUPNJI NA POSLOVNOM TRŽIŠTU', Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, citirano: 28.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:662259
Mandić I. PONAŠANJE KUPCA U PROCESU DONOŠENJA ODLUKE O KUPNJI NA POSLOVNOM TRŽIŠTU [Završni rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet; 2015 [pristupljeno 28.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:662259
I. Mandić, "PONAŠANJE KUPCA U PROCESU DONOŠENJA ODLUKE O KUPNJI NA POSLOVNOM TRŽIŠTU", Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, Zagreb, 2015. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:662259