prikaz prve stranice dokumenta Utjecaj sportskih ličnosti na kupovinu kod mladih
Pristup korisnicima matične ustanove
diplomski rad
Utjecaj sportskih ličnosti na kupovinu kod mladih
Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2019. urn:nbn:hr:148:317655

Matijaščić, Lucija
Sveučilište u Zagrebu
Ekonomski fakultet
Katedra za trgovinu i međunarodno poslovanje

Citirajte ovaj rad

Matijaščić, L. (2019). Utjecaj sportskih ličnosti na kupovinu kod mladih (Diplomski rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:317655

Matijaščić, Lucija. "Utjecaj sportskih ličnosti na kupovinu kod mladih." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:317655

Matijaščić, Lucija. "Utjecaj sportskih ličnosti na kupovinu kod mladih." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:317655

Matijaščić, L. (2019). 'Utjecaj sportskih ličnosti na kupovinu kod mladih', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, citirano: 29.03.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:317655

Matijaščić L. Utjecaj sportskih ličnosti na kupovinu kod mladih [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet; 2019 [pristupljeno 29.03.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:317655

L. Matijaščić, "Utjecaj sportskih ličnosti na kupovinu kod mladih", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, Zagreb, 2019. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:317655

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.