Warning message

Nemate dozvolu za prikaz ovog resursa!
prikaz prve stranice dokumenta Utjecaj sportskih ličnosti na kupovinu kod mladih
Pristup korisnicima matične ustanove
diplomski rad
Utjecaj sportskih ličnosti na kupovinu kod mladih
Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2019. urn:nbn:hr:148:317655

Matijaščić, Lucija
Sveučilište u Zagrebu
Ekonomski fakultet
Katedra za trgovinu i međunarodno poslovanje

Citirajte ovaj rad

Matijaščić, L. (2019). Utjecaj sportskih ličnosti na kupovinu kod mladih (Diplomski rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:317655

Matijaščić, Lucija. "Utjecaj sportskih ličnosti na kupovinu kod mladih." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:317655

Matijaščić, Lucija. "Utjecaj sportskih ličnosti na kupovinu kod mladih." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:317655

Matijaščić, L. (2019). 'Utjecaj sportskih ličnosti na kupovinu kod mladih', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, citirano: 18.07.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:317655

Matijaščić L. Utjecaj sportskih ličnosti na kupovinu kod mladih [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet; 2019 [pristupljeno 18.07.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:317655

L. Matijaščić, "Utjecaj sportskih ličnosti na kupovinu kod mladih", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, Zagreb, 2019. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:317655

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.