Sveučilište u Zagrebu Ekonomski fakultet Katedra za marketing
Citirajte ovaj rad
Grubišić Čabo, G. (2019). Utjecaj oglašavanja na uspješnost političkih kampanja (Diplomski rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:711391
Grubišić Čabo, Gabrijela. "Utjecaj oglašavanja na uspješnost političkih kampanja." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:711391
Grubišić Čabo, Gabrijela. "Utjecaj oglašavanja na uspješnost političkih kampanja." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:711391
Grubišić Čabo, G. (2019). 'Utjecaj oglašavanja na uspješnost političkih kampanja', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, citirano: 27.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:711391
Grubišić Čabo G. Utjecaj oglašavanja na uspješnost političkih kampanja [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet; 2019 [pristupljeno 27.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:711391
G. Grubišić Čabo, "Utjecaj oglašavanja na uspješnost političkih kampanja", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, Zagreb, 2019. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:711391