prikaz prve stranice dokumenta Analiza lojalnosti kupaca prilikom online kupovine u modnoj industriji
Pristup korisnicima matične ustanove
diplomski rad
Analiza lojalnosti kupaca prilikom online kupovine u modnoj industriji
Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2019. urn:nbn:hr:148:620079

Božičević, Martina
Sveučilište u Zagrebu
Ekonomski fakultet
Katedra za trgovinu i međunarodno poslovanje

Citirajte ovaj rad

Božičević, M. (2019). Analiza lojalnosti kupaca prilikom online kupovine u modnoj industriji (Diplomski rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:620079

Božičević, Martina. "Analiza lojalnosti kupaca prilikom online kupovine u modnoj industriji." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:620079

Božičević, Martina. "Analiza lojalnosti kupaca prilikom online kupovine u modnoj industriji." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:620079

Božičević, M. (2019). 'Analiza lojalnosti kupaca prilikom online kupovine u modnoj industriji', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, citirano: 26.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:620079

Božičević M. Analiza lojalnosti kupaca prilikom online kupovine u modnoj industriji [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet; 2019 [pristupljeno 26.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:620079

M. Božičević, "Analiza lojalnosti kupaca prilikom online kupovine u modnoj industriji", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, Zagreb, 2019. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:620079

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.