završni rad
Upravljanje marketinga u cilju razvoja turističke destinacije na primjeru Ivanić Grada
Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2020. urn:nbn:hr:148:048816

Špelić, Andreja
Sveučilište u Zagrebu
Ekonomski fakultet

Citirajte ovaj rad

Špelić, A. (2020). Upravljanje marketinga u cilju razvoja turističke destinacije na primjeru Ivanić Grada (Završni rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:048816

Špelić, Andreja. "Upravljanje marketinga u cilju razvoja turističke destinacije na primjeru Ivanić Grada." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:048816

Špelić, Andreja. "Upravljanje marketinga u cilju razvoja turističke destinacije na primjeru Ivanić Grada." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:048816

Špelić, A. (2020). 'Upravljanje marketinga u cilju razvoja turističke destinacije na primjeru Ivanić Grada', Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, citirano: 07.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:048816

Špelić A. Upravljanje marketinga u cilju razvoja turističke destinacije na primjeru Ivanić Grada [Završni rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet; 2020 [pristupljeno 07.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:048816

A. Špelić, "Upravljanje marketinga u cilju razvoja turističke destinacije na primjeru Ivanić Grada", Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, Zagreb, 2020. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:048816

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.