Sveučilište u Zagrebu Ekonomski fakultet Katedra za marketing
Citirajte ovaj rad
Jajetić, D. (2020). Marketinški čimbenici kao determinanta promjene ponašanja potrošača u korist odabira privatne marke (Diplomski rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:187779
Jajetić, Daniel. "Marketinški čimbenici kao determinanta promjene ponašanja potrošača u korist odabira privatne marke." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:187779
Jajetić, Daniel. "Marketinški čimbenici kao determinanta promjene ponašanja potrošača u korist odabira privatne marke." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:187779
Jajetić, D. (2020). 'Marketinški čimbenici kao determinanta promjene ponašanja potrošača u korist odabira privatne marke', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, citirano: 07.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:187779
Jajetić D. Marketinški čimbenici kao determinanta promjene ponašanja potrošača u korist odabira privatne marke [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet; 2020 [pristupljeno 07.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:187779
D. Jajetić, "Marketinški čimbenici kao determinanta promjene ponašanja potrošača u korist odabira privatne marke", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, Zagreb, 2020. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:187779