Warning message

Nemate dozvolu za prikaz ovog resursa!
završni rad
ULOGA INFLUENCERA U PROMOCIJI MARKE
ULOGA INFLUENCERA U PROMOCIJI MARKE
Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2020. urn:nbn:hr:148:688139

Ramić, Iva
Sveučilište u Zagrebu
Ekonomski fakultet
Katedra za marketing

Citirajte ovaj rad

Ramić, I. (2020). ULOGA INFLUENCERA U PROMOCIJI MARKE : ULOGA INFLUENCERA U PROMOCIJI MARKE (Završni rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:688139

Ramić, Iva. "ULOGA INFLUENCERA U PROMOCIJI MARKE : ULOGA INFLUENCERA U PROMOCIJI MARKE." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:688139

Ramić, Iva. "ULOGA INFLUENCERA U PROMOCIJI MARKE : ULOGA INFLUENCERA U PROMOCIJI MARKE." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:688139

Ramić, I. (2020). 'ULOGA INFLUENCERA U PROMOCIJI MARKE : ULOGA INFLUENCERA U PROMOCIJI MARKE', Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, citirano: 06.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:688139

Ramić I. ULOGA INFLUENCERA U PROMOCIJI MARKE : ULOGA INFLUENCERA U PROMOCIJI MARKE [Završni rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet; 2020 [pristupljeno 06.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:688139

I. Ramić, "ULOGA INFLUENCERA U PROMOCIJI MARKE : ULOGA INFLUENCERA U PROMOCIJI MARKE", Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, Zagreb, 2020. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:688139

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.