Sveučilište u Zagrebu Ekonomski fakultet Katedra za marketing
Citirajte ovaj rad
Jurić, V. (2020). Istraživanje motivacije korisnika za praćenjem sportaša na društvenim mrežama (Diplomski rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:644199
Jurić, Vedrana. "Istraživanje motivacije korisnika za praćenjem sportaša na društvenim mrežama." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:644199
Jurić, Vedrana. "Istraživanje motivacije korisnika za praćenjem sportaša na društvenim mrežama." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:644199
Jurić, V. (2020). 'Istraživanje motivacije korisnika za praćenjem sportaša na društvenim mrežama', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, citirano: 04.01.2025., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:644199
Jurić V. Istraživanje motivacije korisnika za praćenjem sportaša na društvenim mrežama [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet; 2020 [pristupljeno 04.01.2025.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:644199
V. Jurić, "Istraživanje motivacije korisnika za praćenjem sportaša na društvenim mrežama", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, Zagreb, 2020. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:644199