Sveučilište u Zagrebu Ekonomski fakultet Katedra za marketing
Citirajte ovaj rad
Petrović, M. (2021). Marketing putem društvenih mreža na primjeru marke “Kiehl’s” (Završni rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:144462
Petrović, Mia. "Marketing putem društvenih mreža na primjeru marke “Kiehl’s”." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:144462
Petrović, Mia. "Marketing putem društvenih mreža na primjeru marke “Kiehl’s”." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:144462
Petrović, M. (2021). 'Marketing putem društvenih mreža na primjeru marke “Kiehl’s”', Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, citirano: 27.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:144462
Petrović M. Marketing putem društvenih mreža na primjeru marke “Kiehl’s” [Završni rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet; 2021 [pristupljeno 27.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:144462
M. Petrović, "Marketing putem društvenih mreža na primjeru marke “Kiehl’s”", Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, Zagreb, 2021. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:144462