Sveučilište u Zagrebu Ekonomski fakultet Katedra za informatiku
Citirajte ovaj rad
Mirković, N. (2022). Uloga influencera u promociji u turizmu (Završni rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:838166
Mirković, Nikolina. "Uloga influencera u promociji u turizmu." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:838166
Mirković, Nikolina. "Uloga influencera u promociji u turizmu." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:838166
Mirković, N. (2022). 'Uloga influencera u promociji u turizmu', Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, citirano: 01.01.2025., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:838166
Mirković N. Uloga influencera u promociji u turizmu [Završni rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet; 2022 [pristupljeno 01.01.2025.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:838166
N. Mirković, "Uloga influencera u promociji u turizmu", Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, Zagreb, 2022. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:838166