Warning message

Nemate dozvolu za prikaz ovog resursa!
prikaz prve stranice dokumenta Analiza marketinškog miksa Madrida kao turističke destinacije
Pristup korisnicima matične ustanove
završni rad
Analiza marketinškog miksa Madrida kao turističke destinacije
Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2015. urn:nbn:hr:148:583951

Jurišić, Katarina
Sveučilište u Zagrebu
Ekonomski fakultet
Katedra za turizam

Citirajte ovaj rad

Jurišić, K. (2015). Analiza marketinškog miksa Madrida kao turističke destinacije (Završni rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:583951

Jurišić, Katarina. "Analiza marketinškog miksa Madrida kao turističke destinacije." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:583951

Jurišić, Katarina. "Analiza marketinškog miksa Madrida kao turističke destinacije." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:583951

Jurišić, K. (2015). 'Analiza marketinškog miksa Madrida kao turističke destinacije', Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, citirano: 04.01.2025., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:583951

Jurišić K. Analiza marketinškog miksa Madrida kao turističke destinacije [Završni rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet; 2015 [pristupljeno 04.01.2025.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:583951

K. Jurišić, "Analiza marketinškog miksa Madrida kao turističke destinacije", Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, Zagreb, 2015. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:583951

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.