Sveučilište u Zagrebu Ekonomski fakultet Katedra za turizam
Citirajte ovaj rad
Jurišić, K. (2015). Analiza marketinškog miksa Madrida kao turističke destinacije (Završni rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:583951
Jurišić, Katarina. "Analiza marketinškog miksa Madrida kao turističke destinacije." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:583951
Jurišić, Katarina. "Analiza marketinškog miksa Madrida kao turističke destinacije." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:583951
Jurišić, K. (2015). 'Analiza marketinškog miksa Madrida kao turističke destinacije', Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, citirano: 04.01.2025., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:583951
Jurišić K. Analiza marketinškog miksa Madrida kao turističke destinacije [Završni rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet; 2015 [pristupljeno 04.01.2025.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:583951
K. Jurišić, "Analiza marketinškog miksa Madrida kao turističke destinacije", Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, Zagreb, 2015. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:583951