Warning message

Nemate dozvolu za prikaz ovog resursa!
prikaz prve stranice dokumenta Čimbenici utjecaja na impulzivnu online kupovinu kozmetičkih proizvoda
Pristup korisnicima matične ustanove
diplomski rad
Čimbenici utjecaja na impulzivnu online kupovinu kozmetičkih proizvoda
Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2022. urn:nbn:hr:148:840879

Bokun, Valentina
Sveučilište u Zagrebu
Ekonomski fakultet
Katedra za marketing

Citirajte ovaj rad

Bokun, V. (2022). Čimbenici utjecaja na impulzivnu online kupovinu kozmetičkih proizvoda (Diplomski rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:840879

Bokun, Valentina. "Čimbenici utjecaja na impulzivnu online kupovinu kozmetičkih proizvoda." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:840879

Bokun, Valentina. "Čimbenici utjecaja na impulzivnu online kupovinu kozmetičkih proizvoda." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:840879

Bokun, V. (2022). 'Čimbenici utjecaja na impulzivnu online kupovinu kozmetičkih proizvoda', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, citirano: 28.08.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:840879

Bokun V. Čimbenici utjecaja na impulzivnu online kupovinu kozmetičkih proizvoda [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet; 2022 [pristupljeno 28.08.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:840879

V. Bokun, "Čimbenici utjecaja na impulzivnu online kupovinu kozmetičkih proizvoda", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, Zagreb, 2022. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:840879

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.