prikaz prve stranice dokumenta Uloga zavisti i potrebe za povezanošću u odnosu između korištenja Instagrama i samopoštovanja adolescenata
Pristup korisnicima matične ustanove
diplomski rad
Uloga zavisti i potrebe za povezanošću u odnosu između korištenja Instagrama i samopoštovanja adolescenata
Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Filozofski fakultet, 2022. urn:nbn:hr:131:855901

Knežević, Lucija
Sveučilište u Zagrebu
Filozofski fakultet
Odsjek za psihologiju

Citirajte ovaj rad

Knežević, L. (2022). Uloga zavisti i potrebe za povezanošću u odnosu između korištenja Instagrama i samopoštovanja adolescenata (Diplomski rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Filozofski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:131:855901

Knežević, Lucija. "Uloga zavisti i potrebe za povezanošću u odnosu između korištenja Instagrama i samopoštovanja adolescenata." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Filozofski fakultet, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:131:855901

Knežević, Lucija. "Uloga zavisti i potrebe za povezanošću u odnosu između korištenja Instagrama i samopoštovanja adolescenata." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Filozofski fakultet, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:131:855901

Knežević, L. (2022). 'Uloga zavisti i potrebe za povezanošću u odnosu između korištenja Instagrama i samopoštovanja adolescenata', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Filozofski fakultet, citirano: 26.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:131:855901

Knežević L. Uloga zavisti i potrebe za povezanošću u odnosu između korištenja Instagrama i samopoštovanja adolescenata [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Filozofski fakultet; 2022 [pristupljeno 26.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:131:855901

L. Knežević, "Uloga zavisti i potrebe za povezanošću u odnosu između korištenja Instagrama i samopoštovanja adolescenata", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Filozofski fakultet, Zagreb, 2022. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:131:855901

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.