Razvoj video igre u C++ korištenjem biblioteke OpenGL
Varaždin: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, 2020. urn:nbn:hr:211:461468
Valentić, Antonio
Sveučilište u Zagrebu Fakultet organizacije i informatike Katedra za teorijske i primijenjene osnove informacijskih znanosti
Citirajte ovaj rad
Valentić, A. (2020). Razvoj video igre u C++ korištenjem biblioteke OpenGL (Završni rad). Varaždin: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:461468
Valentić, Antonio. "Razvoj video igre u C++ korištenjem biblioteke OpenGL." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:461468
Valentić, Antonio. "Razvoj video igre u C++ korištenjem biblioteke OpenGL." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:461468
Valentić, A. (2020). 'Razvoj video igre u C++ korištenjem biblioteke OpenGL', Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, citirano: 18.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:461468
Valentić A. Razvoj video igre u C++ korištenjem biblioteke OpenGL [Završni rad]. Varaždin: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike; 2020 [pristupljeno 18.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:461468
A. Valentić, "Razvoj video igre u C++ korištenjem biblioteke OpenGL", Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, Varaždin, 2020. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:461468