Mrežna igra Potapanje brodova u programskom jeziku C++
Varaždin: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, 2018. urn:nbn:hr:211:933391
Kristijan, Perković
Sveučilište u Zagrebu Fakultet organizacije i informatike Katedra za teorijske i primijenjene osnove informacijskih znanosti
Citirajte ovaj rad
Kristijan, P. (2018). Mrežna igra Potapanje brodova u programskom jeziku C++ (Završni rad). Varaždin: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:933391
Kristijan, Perković. "Mrežna igra Potapanje brodova u programskom jeziku C++." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:933391
Kristijan, Perković. "Mrežna igra Potapanje brodova u programskom jeziku C++." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:933391
Kristijan, P. (2018). 'Mrežna igra Potapanje brodova u programskom jeziku C++', Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, citirano: 19.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:933391
Kristijan P. Mrežna igra Potapanje brodova u programskom jeziku C++ [Završni rad]. Varaždin: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike; 2018 [pristupljeno 19.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:933391
P. Kristijan, "Mrežna igra Potapanje brodova u programskom jeziku C++", Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, Varaždin, 2018. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:933391