Varaždin: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, 2022. urn:nbn:hr:211:679782
Bakšaj, Aneta
Sveučilište u Zagrebu Fakultet organizacije i informatike Katedra za gospodarstvo
Citirajte ovaj rad
Bakšaj, A. (2022). Utjecaj marke na lojalnost kupaca (Završni rad). Varaždin: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:679782
Bakšaj, Aneta. "Utjecaj marke na lojalnost kupaca." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:679782
Bakšaj, Aneta. "Utjecaj marke na lojalnost kupaca." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:679782
Bakšaj, A. (2022). 'Utjecaj marke na lojalnost kupaca', Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, citirano: 28.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:679782
Bakšaj A. Utjecaj marke na lojalnost kupaca [Završni rad]. Varaždin: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike; 2022 [pristupljeno 28.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:679782
A. Bakšaj, "Utjecaj marke na lojalnost kupaca", Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, Varaždin, 2022. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:679782