Uloga odnosa s javnošću u promociji turističke destinacije na primjeru Primoštena
Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet političkih znanosti, 2017. urn:nbn:hr:114:829232
Huljev, Anamaria
Sveučilište u Zagrebu Fakultet političkih znanosti Odsjek za novinarstvo i medijsku produkciju
Citirajte ovaj rad
Huljev, A. (2017). Uloga odnosa s javnošću u promociji turističke destinacije na primjeru Primoštena (Diplomski rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet političkih znanosti. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:829232
Huljev, Anamaria. "Uloga odnosa s javnošću u promociji turističke destinacije na primjeru Primoštena." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet političkih znanosti, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:829232
Huljev, Anamaria. "Uloga odnosa s javnošću u promociji turističke destinacije na primjeru Primoštena." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet političkih znanosti, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:829232
Huljev, A. (2017). 'Uloga odnosa s javnošću u promociji turističke destinacije na primjeru Primoštena', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet političkih znanosti, citirano: 06.01.2025., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:829232
Huljev A. Uloga odnosa s javnošću u promociji turističke destinacije na primjeru Primoštena [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet političkih znanosti; 2017 [pristupljeno 06.01.2025.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:829232
A. Huljev, "Uloga odnosa s javnošću u promociji turističke destinacije na primjeru Primoštena", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet političkih znanosti, Zagreb, 2017. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:829232