Gaming i subjektivna dobrobit, hiperaktivnost, impulzivnost i pažnja
Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet hrvatskih studija, 2021. urn:nbn:hr:111:771491
Grgurić, Maja
Sveučilište u Zagrebu Fakultet hrvatskih studija
Citirajte ovaj rad
Grgurić, M. (2021). Gaming i subjektivna dobrobit, hiperaktivnost, impulzivnost i pažnja (Diplomski rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet hrvatskih studija. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:771491
Grgurić, Maja. "Gaming i subjektivna dobrobit, hiperaktivnost, impulzivnost i pažnja." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet hrvatskih studija, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:771491
Grgurić, Maja. "Gaming i subjektivna dobrobit, hiperaktivnost, impulzivnost i pažnja." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet hrvatskih studija, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:771491
Grgurić, M. (2021). 'Gaming i subjektivna dobrobit, hiperaktivnost, impulzivnost i pažnja', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet hrvatskih studija, citirano: 14.01.2025., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:771491
Grgurić M. Gaming i subjektivna dobrobit, hiperaktivnost, impulzivnost i pažnja [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet hrvatskih studija; 2021 [pristupljeno 14.01.2025.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:771491
M. Grgurić, "Gaming i subjektivna dobrobit, hiperaktivnost, impulzivnost i pažnja", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet hrvatskih studija, Zagreb, 2021. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:771491