Badurina, K. (2018). Djeca modeliraju životinju – kiparski senzibilitet i pristupi modeliranju (Završni rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Učiteljski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:020631
Badurina, Klara. "Djeca modeliraju životinju – kiparski senzibilitet i pristupi modeliranju." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Učiteljski fakultet, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:020631
Badurina, Klara. "Djeca modeliraju životinju – kiparski senzibilitet i pristupi modeliranju." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Učiteljski fakultet, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:020631
Badurina, K. (2018). 'Djeca modeliraju životinju – kiparski senzibilitet i pristupi modeliranju', Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Učiteljski fakultet, citirano: 18.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:020631
Badurina K. Djeca modeliraju životinju – kiparski senzibilitet i pristupi modeliranju [Završni rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Učiteljski fakultet; 2018 [pristupljeno 18.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:020631
K. Badurina, "Djeca modeliraju životinju – kiparski senzibilitet i pristupi modeliranju", Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Učiteljski fakultet, Zagreb, 2018. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:020631