Skejo, F. (2016). Specifičnosti marketinške komunikacije putem društvenih medija u djelatnosti bankarstvu (Diplomski rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:034909
Skejo, Filip. "Specifičnosti marketinške komunikacije putem društvenih medija u djelatnosti bankarstvu." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:034909
Skejo, Filip. "Specifičnosti marketinške komunikacije putem društvenih medija u djelatnosti bankarstvu." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:034909
Skejo, F. (2016). 'Specifičnosti marketinške komunikacije putem društvenih medija u djelatnosti bankarstvu', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, citirano: 28.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:034909
Skejo F. Specifičnosti marketinške komunikacije putem društvenih medija u djelatnosti bankarstvu [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet; 2016 [pristupljeno 28.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:034909
F. Skejo, "Specifičnosti marketinške komunikacije putem društvenih medija u djelatnosti bankarstvu", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, Zagreb, 2016. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:034909