Sveučilište u Zagrebu Ekonomski fakultet Katedra za marketing
Citirajte ovaj rad
Vrdoljak, M. (2022). Utjecaj sponzorskih ugovora na prepoznatljivost marki na sportskom tržištu (Diplomski rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:761360
Vrdoljak, Matea. "Utjecaj sponzorskih ugovora na prepoznatljivost marki na sportskom tržištu." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:761360
Vrdoljak, Matea. "Utjecaj sponzorskih ugovora na prepoznatljivost marki na sportskom tržištu." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:761360
Vrdoljak, M. (2022). 'Utjecaj sponzorskih ugovora na prepoznatljivost marki na sportskom tržištu', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, citirano: 26.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:761360
Vrdoljak M. Utjecaj sponzorskih ugovora na prepoznatljivost marki na sportskom tržištu [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet; 2022 [pristupljeno 26.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:761360
M. Vrdoljak, "Utjecaj sponzorskih ugovora na prepoznatljivost marki na sportskom tržištu", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, Zagreb, 2022. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:761360