Sveučilište u Zagrebu Filozofski fakultet Odsjek za fonetiku Sveučilište u Zagrebu Filozofski fakultet Odsjek za pedagogiju
Citirajte ovaj rad
Jozić, N. (2024). Individualizirani pristup učenicima s govorno-jezičnim teškoćama u osnovnoškolskoj nastavi (Diplomski rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Filozofski fakultet; Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Filozofski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:131:631800
Jozić, Nikolina. "Individualizirani pristup učenicima s govorno-jezičnim teškoćama u osnovnoškolskoj nastavi." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Filozofski fakultet; Sveučilište u Zagrebu, Filozofski fakultet, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:131:631800
Jozić, Nikolina. "Individualizirani pristup učenicima s govorno-jezičnim teškoćama u osnovnoškolskoj nastavi." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Filozofski fakultet; Sveučilište u Zagrebu, Filozofski fakultet, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:131:631800
Jozić, N. (2024). 'Individualizirani pristup učenicima s govorno-jezičnim teškoćama u osnovnoškolskoj nastavi', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Filozofski fakultet; Sveučilište u Zagrebu, Filozofski fakultet, citirano: 29.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:131:631800
Jozić N. Individualizirani pristup učenicima s govorno-jezičnim teškoćama u osnovnoškolskoj nastavi [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Filozofski fakultet; Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Filozofski fakultet; 2024 [pristupljeno 29.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:131:631800
N. Jozić, "Individualizirani pristup učenicima s govorno-jezičnim teškoćama u osnovnoškolskoj nastavi", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Filozofski fakultet, Zagreb; Sveučilište u Zagrebu, Filozofski fakultet, Zagreb, 2024. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:131:631800