Warning message

Nemate dozvolu za prikaz ovog resursa!
prikaz prve stranice dokumenta Povezanost profesionalne identifikacije, temeljnih psiholoških potreba i dobrobiti studenata učiteljskog studija
Pristup korisnicima matične ustanove
diplomski rad
Povezanost profesionalne identifikacije, temeljnih psiholoških potreba i dobrobiti studenata učiteljskog studija
Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Učiteljski fakultet, 2021. urn:nbn:hr:147:425485

Božanović, Ana
Sveučilište u Zagrebu
Učiteljski fakultet

Citirajte ovaj rad

Božanović, A. (2021). Povezanost profesionalne identifikacije, temeljnih psiholoških potreba i dobrobiti studenata učiteljskog studija (Diplomski rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Učiteljski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:425485

Božanović, Ana. "Povezanost profesionalne identifikacije, temeljnih psiholoških potreba i dobrobiti studenata učiteljskog studija." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Učiteljski fakultet, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:425485

Božanović, Ana. "Povezanost profesionalne identifikacije, temeljnih psiholoških potreba i dobrobiti studenata učiteljskog studija." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Učiteljski fakultet, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:425485

Božanović, A. (2021). 'Povezanost profesionalne identifikacije, temeljnih psiholoških potreba i dobrobiti studenata učiteljskog studija', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Učiteljski fakultet, citirano: 29.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:425485

Božanović A. Povezanost profesionalne identifikacije, temeljnih psiholoških potreba i dobrobiti studenata učiteljskog studija [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Učiteljski fakultet; 2021 [pristupljeno 29.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:425485

A. Božanović, "Povezanost profesionalne identifikacije, temeljnih psiholoških potreba i dobrobiti studenata učiteljskog studija", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Učiteljski fakultet, Zagreb, 2021. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:425485

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.